همدان - استاندار همدان گفت: در توزیع اعتبارات کمک ویژه‌ای به شهرداری همدان داشته‌ام که صلاح نیست اکنون بازگو کنم چه کمکی بوده چراکه ممکن است مورد اعتراض دیگران قرار گیرد.

کمک ویژه‌ای به شهرداری کرده‌ام/ نمی‌گویم چه کمکی؛ ممکن است اعتراض شود!

به گزارش قدس آنلاین ، محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر امروز در آغاز همزمان عملیات اجرایی ۲۰۰ پروژه شهرداری همدان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان، اظهار کرد: کارهایی از قبل و حدود ۷_۸ سال گذشته مانده که با وحدت در دستگاه‌های اجرایی استان، نمایندگان استان و پشتیبانی خوب مردم استان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با تمام قوا، با دلگرمی و آمادگی بسیار ضروری و قابل دسترسی آمادگی داریم تمام برنامه‌های اجرایی استان را به خوبی انجام دهیم، گفت: برنامه‌های بسیار خوب به ویژه دو رویداد ۲۰۱۸ در شهریورماه و آبان ماه برای  معرفی همدان به دنیا داریم.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه در دو رویداد مذکور همدان بر روی آنتن ملی، قاره ای و بین‌المللی قرار می‌گیرد، بیان کرد: شایسته است برای این سرزمین که ارزشمند است و تاریخ بلند و بی‌بدیلی در دنیا دارد و اولین شهر ایجاد شده در دنیاست و تمدن و مدنیت را ایجاد کرده، می‌طلبد برای مردم این خطه فرهنگی، تاریخی و تمدنی صادقانه خدمت ارائه شود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب ۲۰۰ پروژه برای شهر همدان بسیار ارزشمند است، افزود: اجرای این پروژه‌ها به طور قطع، ایجاد اشتغال فصلی و دایمی خواهد داشت.

نیکبخت خطاب به صوفی تصریح کرد: شما شانس خدمتی بسیاری خوبی دارید، زمانی شهردار شدید که در سال ۲۰۱۸ رویدادهای بزرگ در همدان برگزار می‌شود و استاندار حرف شنوی دارید، زمانی شهردار شدید که تا امروز اختلافی در شورا مشهود نیست و نماینده‌ها به کمک آمده‌اند و همه شرایط مهیاست آنچه که باید و شایسته است انجام دهید.

ویبا بیان اینکه بابت توانایی، ذوق و دلسوزی شهردار دلم قرص است، ادامه داد: پیگیری‌های شهردار قابل تحسین و برنامه‌های درستی است و همه و تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز باید کمک کنند.

استاندار همدان خطاب به صوفی در خصوص پایان بهسازی بلوار ارم، خاطرنشان کرد: آقای صوفی دوماه پیش گفتید تا ۶ ماه دیگر بهسازی بلوار ارم تمام می‌شود و امروز گفتید ۶ ماه دیگر، چه تاریخی را در تقویم خود ثبت کنم؟

وی با بیان اینکه شهریور ماه را زمان اتمام بهسازی پروژه بهسازی بلوار ارم می‌دانم، یادآور شد: در توزیع اعتبارات کمک ویژه‌ای به شهرداری همدان داشته‌ام که صلاح نیست اکنون بازگو کنم چه کمکی بوده چراکه ممکن است مورد اعتراض دیگران قرار گیرد.

نیکبخت اظهار کرد: به شهردار گفته‌ام کار کن هرچه کم و کسر آوردی از من دریافت کن.

وی با تأکید بر اینکه در رویدادهای همدان ۲۰۱۸ پیشانی کشور، همدان است، گفت: دنیا در این رویدادها همدان را می‌بیند و ایران را بر مبنای آنچه در همدان دیده تفسیر می‌کند؛ هرچه امسال در همدان هزینه کنیم برای کشور هزینه کرده‌ایم.

استاندار همدان خواستار همدلی و همکاری در برگزاری رویدادهای ۲۰۱۸ در همدان شد و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم شهر همدان را آبادتر از آنچه هست کنیم تا شایستگی‌های همدان در رابطه با برنامه‌های ۲۰۱۸، خود را نشان دهد.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.