قدس انلاین : مدیر فضای سبز شهری مشهد گفت: طوفان روز جمعه مشهد به فضای سبز این شهر خسارت زد و ۴۵۰ درخت و شاخه دچار شکستگی شد.

آسیب طوفان به ۴۵۰ درخت در مشهد/۴ نفر مصدوم شدند

مهدی یعقوبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طوفان روز جمعه مشهد اظهار کرد: سرعت طوفان به ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید که موجب شد تا ۴۵۰ درخت دچار شکستگی تنه و شاخه ها شوند.

وی افزود: پس از اتمام طوفان اکیپ های خدمات شهری نسبت به جمع آوری درختان شکسته شده و پاکسازی معابر و خیابان های اقدام کردند.

مدیر فضای سبز شهری مشهد تصریح کرد: پس از شروع طوفان  ۳۰ گروه قطاعی سه نفره به همراه ۳۰ دستگاه اره موتوری و اره تلسکوپی، ۲۵ دستگاه نیسان و خاور، ۳۵۰ نیروی کارگری و پنج دستگاه بالابر فوتون و خاور همزمان در مشهد به حالت آماده باش درآمدند تا بتوانند اقدامات لازم را در زمان کوتاهی به انجام رسانند.

یعقوبی گفت: همچنین هماهنگی لازم با ادارات فضای سبز مناطق برای آماده‌باش پیمانکاران، به کارگیری نیروهای مورد نیاز و تامین تجهیزات لازم به منظور تشکیل گروه‌های هرس و قطع درختان پس از طوفان انجام شده است.

مصدومیت ۴ نفر بر اثر طوفان

دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اعلام کرد بر اساس آخرین آمارها در طوفان مشهد ۳ کودک بر اثر ریزش دیوار و یک مرد بر اثر سقوط درخت بر روی خودرو مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.