قدس انلاین : با حضور مدیریت پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشمر معرفی شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر معرفی شد
 صبح امروز سرپرست فرمانداری کاشمر در دیدار با مدیریت پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ایجاد اشتغال را از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید دانست و اظهار کرد: توانمندسازی بنگاه‎های اقتصادی، نظارت و حمایت از ایجاد فرصت‌های شغلی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان در راستای اجرایی شدن حمایت از کالای ایرانی باید مورد توجه ویژه مدیریت جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر باشد.

مرادعلی احمدزاده با اشاره به جایگاه کارگران در تحقق شعار سال افزود: حفاظت و صیانت از حقوق کارگران به عنوان سرمایه انسانی که نقش کلیدی در بالابردن بهره‌وری و تولید در کشور دارند از دیگر اموری است که امیدواریم با ایجاد فضای تعاملی بین کارگران و کارفرما محقق گردد.
وی با اعلام اینکه در سال گذشته اعتبارات مشاغل خانگی بصورت صددرصدی جذب و همچنین از اعتبارات مازاد استان مبلغ دیگری به شهرستان اختصاص داده شد، بر لزوم پیگیری پرداخت و جذب اعتبارات اشتغال شهرستان و بویژه مشاغل خانگی تاکید کرد.

در ادامه مدیریت پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ضمن معرفی سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشمر توسعه و توانمندسازی، نظارت بر تشکل‌های تعاونی به منظور افزایش سهم تعاون در اقتصاد شهرستان، تلاش در جهت توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را از مهمترین ماموریت‌های اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دانست.
محمدرضا ولیان همچنین توانمندسازی بنگاه‌های اقتصادی برنامه ریزی و نظارت برگسترش فرهنگ کار، کارآفرینی و تعاون را از دیگر مهمترین ماموریت‌های اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و افزود: باید این ماموریت‌ها با ایجاد هماهنگی و تعامل مثبت و سازنده با مدیران ارشد شهرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی محقق گردد.
در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های فرشته بیجندی طی حکمی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اباذر میری تربقان به‌عنوان سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشمر معرفی گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.