قدس آنلاین: شهردار مشهد گفت: به دنبال آن هستیم که در صورت فراهم شدن شرایط، بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را از طریق تلویزیون‌های بزرگ در نقاطی که محل تجمع مردم است پخش کنیم تا مردم، فوتبال را دورهم تماشا کنند.

پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی از تلویزیون‌های بزرگ شهری در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ؛ خامسی  افزود: حضور شما به عنوان داور در مسابقات جام جهانی برای ما مشهدی‌ها افتخار و دعای خیر آن‌ها و همه ایرانیان پشت سرشماست، که امیدواریم در این راه موفق باشید.

وی با بیان اینکه دو تیم فوتبال در مشهد داریم که باید برای آن‌ها چاره‌ای اندیشید، ادامه داد: مردم به فوتبال علاقه زیادی دارند لذا مسوولان باید برای این دو تیم چاره‌ای بیاندیشند.

شهردار مشهد تصریح کرد: ورزش یک کار تخصصی است و در همه دنیا از افراد متخصص و ورزشکاران و داوران حرفه‌ای در ورزش بهره می‌برند، اما متاسفانه در کشور ما به ورزش به عنوان یک تخصص نگاه نمی‌کنند به همین دلیل نتوانسته‌ایم از نیروهای خوبمان در ورزش استفاده کنیم.

تقی‌زاده خامسی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد مقدس به دنبال تیم‌داری نیست، گفت: برنامه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد حمایت از ورزش است به عنوان نمونه اکنون مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۲۲۴ تیم فوتسال مردان و ۸ تیم فوتسال بانوان و حمایت شهرداری مشهد در حال برگزاری است و جایزه بزرگی نیز برای آن در نظرگرفته شده که برخی به آن انتقاد دارند، ولی معتقدم این هزینه زیاد نیست، زیرا هر شب بیش از ۵ هزار نفر را درگیر خود می‌کند که این امر بسیار خوب است.

وی افزود: بنا داریم جلسه ویژه‌ای را با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه ورزش استان برگزار کنیم تا با هم‌اندیشی و تبادل نظر ببینیم شهرداری چگونه می‌تواند از ورزش حمایت و پشتیبانی کند که این کار باید با ورود بخش خصوصی به ورزش انجام شود همانند سایر کشورها که بخش خصوصی در ورزش فعالیت کرده ودولت از آن حمایت و پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.