قدس انلاین : معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری بسیج سازندگی و شهرداری مشهد خبرداد.

نمایشگاه تولیدات مددجویان خراسان رضوی با همکاری بسیج سازندگی و شهرداری
 
سید حسین کرابی ، عنوان کرد: این نمایشگاه با 54 غرفه در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار شد و قسمت اعظم این محصولات صنایع دستی، پوشاک، زیورآلات و تولیداتی است که توسط خود خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تولید شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا علاوه بر بازاریابی این افراد خود را نشان بدهند و از آن طرف افراد و گروه‌هایی که به دنبال جنس ارزان قیمت با کیفیت مناسب می‌گردند اینجا با این تولید کنندگان قرارداد می‌بندند.
معاون کمیته امداد خراسان رضوی درخصوص اعتبارات اشتغال استان مطرح کرد: امسال ما باید 12 هزار و 500 شغل ایجاد بکنیم که اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان برای استان خراسان رضوی درنظر گرفته شده است که حدود 126 میلیارد تومان از بخش اعتبارات اشتغال عشایری و روستایی است و بقیه آن از محل تبصره 16 و اعتبارات داخلی کمیته امداد است.
کرابی ابراز امیدواری کرد: با همکاری بانک‌های عامل بتوانیم تعهد اشتغالی که دادیم را عملی . اشتغال پایدار ایجاد کنیم.
وی از ایجاد 10 هزار و 500 شغل در سال گذشته خبرداد و اضافه کرد: این اشتغال با بودجه 177 میلیارد تومانی میسر شد که 131 میلیارد آن از منابع بانکی و بقیه آن از منابع داخلی و امدادی کمیته امداد استان بوده است.
معاون کمیته امداد خراسان رضوی اظهارکرد: درحال حاضر ما 44 هزار طرح اشتغال تحت پوشش داریم و از زمان ایجاد طرح اشتغال در خراسان رضوی ما بالغ بر 103 هزار طرح اشتغال داشته‌ایم.
کرابی با تقدیر از همکاری بانک‌های عامل و استانداری خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته با جذب بیش از 95 درصدی بودجه تقریبا به همه تعهدات خود به‌طور کامل عمل کردیم درحالی‌که به‌طور معمول حدود 70 درصد است و با توجه به اینکه شعار سال گذشته اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بوده است، این یک رکورد بی‌نظیر در خدمات امداد از محل بانک‌ها محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.