قدس انلاین : راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای انتقال 7 هزار دستگاه کانتینر از بندر شهید رجایی به ایران خودروی خراسان آمادگی داد .

آمادگی راه آهن  برای انتقال 7 هزار کانتینر به ایران خودرو خراسان
  احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جلسه تعامل و هم اندیشی مسئولان ستادی و ذیربط راه آهن ایران با مدیران شرکت ایران خودرو در جهت افزایش حمل مواد اولیه و محصولات تولیدی این شرکت، گفت: بهره برداری مناسب از ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی با توجه به مزیت‌های از اهمیت برخوردار است.

احمدی افزود: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای حمل و تامین مواد اولیه کارخانجات ایران خودرو خراسان که عمدتا از بندر شهید رجایی به کارخانجات ایران خودرو خراسان برای تولید محصولات خودرو حمل می‌گردد آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

وی ادامه داد: مقرر شد با همکاری و مشارکت راه آهن و ایران خودرو خراسان زیر ساخت‌های تخلیه در سایت ریلی ایران خودرو خراسان در منطقه بینالود توسعه یابد.

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : با به حداقل رساندن زمان سیر با راه اندازی قطار‌های باری برنامه‌ای مستقیم به بندر شهید رجایی به ایران خودرو خراسان زمینه حمل ریلی بخش عمده‌ای از 7 هزار دستگاه کانتینر حامل مواد اولیه شرکت از بندر شهید رجایی به ایران خودرو خراسان فراهم شود.

ضیایی مهر مدیر کل راه آهن خراسان نیز گفت : با هماهنگی و رایزنی‌هایی با مسئولان شرکت ایران خودرو و با مساعدت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای راه اندازی قطار برنامه‌ای و مستقیم ایران خودرو به مقصد تهران، مقرر شد حداقل حمل ریلی 30 هزار دستگاه خودروی تولیدی ایران خودرو با 3 هزار دستگاه واگن در سال جاری صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.