قدس انلاین : بازیکن سابق تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه هیچ حمایتی از فوتبال در خراسان رضوی صورت نمی‌گیرد، گفت: حمایت نکردن از تیم پایه سبب نبود نماینده در تیم ملی است.

هیچ حمایتی از فوتبال در خراسان رضوی صورت نمی‌گیرد
حسین بادامکی  در خصوص سقوط مشکی‌پوشان به لیگ یک اظهار کرد: به‌نظر من، مجموعه عوامل مختلفی در سقوط مشکی‌پوشان حضور داشتند که بازیکنان، مدیریت و کادر فنی در آن سهیم هستند، در کنار این، هیچ حمایتی از فوتبال در خراسان صورت نمی‌گیرد و سایر رشته‌های ورزشی هم از این قاعده مستثنی نیستند، به طور کلی ورزش خراسان حال و روز خوبی ندارد، اگر همان حمایت‌های روزهای آخر از پدیده نبود، شاید برای فصل آینده خراسان در لیگ برتر سهمیه نداشت.

وی ادامه داد: بعد از پایان فصل تاکنون اخبار تیم را در رسانه‌ها دنبال کردم و ظاهرا امتیاز تیم به استانداری واگذار شده است. 

بازیکن سابق تیم پرسپولیس افزود: این روزها مشغول استراحت هستم و فعلا پیشنهادی ندارم، اما بعد از جام جهانی در مورد ادامه فوتبالم تصمیم‌گیری خواهم کرد.

بادامکی گفت: اگر امروز خراسان در تیم ملی سهمیه ندارد، به این خاطر است که حمایت‌های لازم از تیم‌های پایه انجام نشده است. 

وی تصریح کرد : در چند وقت اخیر، صحبت از کیفیت لیگ برتر مطرح بود، لیگ ایران شاید در قیاس با لیگ‌های اروپایی کیفیت خوبی نداشته باشد، اما با بضاعتی که داریم، عملکرد بازیکنان قابل قبول است، ما حتی در بعضی از مواقع در تامین زمین تمرین هم مشکل داشتیم، علاوه بر لیگ‌های اروپایی، ما از لحاظ امکانات سخت‌افزاری حتی از کشورهای شرق آسیا نیز عقب ماندیم، با این حال، شاید فوتبال ما از لحاظ فنی کیفیت بالاتری از قاره آسیا داشته باشد، اما باید در کنار این موضوع در زمینه امکانات سخت‌افزاری پیشرفت کنیم.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات این تیم و نگرانی هواداران اظهار کرد: باید در زمینه تمدید قراردادها، مدیران پرسپولیس اقدامات بهتری داشته باشند، با توجه به‌محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن، هواداران حق دارند، نگران اوضاع تیم خود باشند، پرسپولیس هم در چند سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و قطعا با تصمیم‌گیری مناسب می‌تواند به‌روند خوب تیمی خود ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.