رشتخوار -فرماندار رشتخوار گفت: شناخت امام خمینی نیاز امروز جامعه بشری است، خدمت به آرمان‌ها و اهداف بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و انتقال ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی معمار انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی است.

شناخت امام خمینی نیاز امروز جامعه بشری است

به گزارش قدی آنلاین عصر امروز ؛خالقداد عرب در  جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در جمع مدیران اجرایی  تصریح کرد: اشاعه سیره و منش، اهداف و آرمان‌های امام (ره) کشور و جوانان را در برابر ترفندهای دشمنان ایمن می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب بخصوص شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ماه ۱۳۴۲ به حضور پرشور مردم در سالهای گذشته اشاره کرد.
وی اظهار کرد: باوجود مشکلات و توطئه های دشمنان، مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان رشتخوار  خود را پایبند به نظام و با حضور خود در این مراسم یک بار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره) تجدید میثاق خواهند کرد.

فرماندار رشتخوار در ادامه سخنانش اتحاد و یکپارچگی مردم ایران را عامل یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت:جمهوری اسلامی در برهه زمانی خاص و در مقطع حساسی قرار گرفته و ضروری است که در این ایام الله بعد از ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، تمامی برنامه ها در جهت حمایت و تقویت دولت و حفظ انسجام و یکپارچگی مردم باشد.
فرماندار رشتخوار  در ادامه این جلسه گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس برای یادآوری سرنوشت فلسطینیان نشانه ای از نبوغ و آینده نگری امام خمینی (ره) بود.
عرب با تاکید بر  برگزاری باشکوه روز قدس گفت: از همه قشرهای جامعه به خصوص جوانان و اصناف دعوت می کنم تا بار دیگر شکوه و عزت مردم ولایی و روزه دار شهرستان رشتخوار در دفاع از مستضعفین و مقابله با استکبار جهانی را به نمایش بگذارند.
وی در ادامه سخنانش  با اشاره به نزدیک شدن پایان سال تحصیلی و شروع تابستان و برنامه های تابستانه، عنوان کرد: ما در مراحل پایانی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ قرار داریم و در ارتباط با بحث اوقات فراغت همه دستگاه های مرتبط با این حوزه در واقع باید امسال هم طبق سنوات گذشته برنامه های خود را تنظیم و تدوین کنند.
عرب با اشاره به فرموده مقام عظمی ولایت رد خصوص شعار سال، اظهار داشت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و تاکید می شود همه مسئولین نیاز روزمره خود را از بازارهای موجود در شهرستان برآورده سازند.
فرمانداررشتخوار همچنین در ارتباط با بحث آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: دغدغه تمامی دستگاه های متولی این حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است و در شهرستان رشتخوار با همکاری دستگاه قضایی و کمیسیون حقوقی مجمع مشورتی زنان در طی ۹ جلسه شورای حکمیت چندین پرونده ختم به صلح و سازش شد و همه مرهون فضای همدلی است که در شهرستان وجود دارد و باعث یک خروجی مثبت در جهت ارتقای ظرفیت های رشتخوار باشد.
وی، گفت: همه ما در رضایتمندی مردم نقش داریم و نباید فعلی انجام دهیم که مورد تمسخر و سود جویی منافقان گردد باید در این امر مواظب باشیم و حوزه مدیریت خود را کنترل کنیم و در برابر مطالبات بحق مردم پاسخگو باشیم تا مردم در پیچ و خم امور اداری خسته نشوند و کم کاری بعضی از افراد را به پای نظام و انقلاب ننویسند ما امروز بیش از همه وقت ها نیاز به وحدت و تعامل داریم و باید گوش به فرامین مقام معظم رهبری باشیم و به مردم خدمت صادقانه بکنیم.

عرب، افزود: در دستور اخیر رئیس جمهوری بحث میز خدمت و تکریم ارباب رجوع مطرح شد که باید این میز جهت اطلاع رسانی و خدمات به مراجعان در طبقه اول استقرار پیدا کند تا ارباب رجوع ها دچار سردرگمی مسائل اداری نشوند و این دستور حتما باید در ادارات شهرستان اجرایی گردد.
در پایان جلسه از عوامل اجرایی و اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان رشتخوار بپاس زحمات و خدمات به مسافران و گردشگران در نوروز ۹۷ تجلیل و قدردانی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.