همسر و پسر رئیس فدراسیون فوتبال با اطلاع از شرایط جسمانی او چهارشنبه خودشان را به استانبول رسانده و از پنج‌شنبه کنار تاج به سر می‌برند.

حضور در جام جهانی برای رئیس فدراسیون فوتبال ایران ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین،   در این مقطع پزشکان برای رئیس فدراسیون محدودیت‌های زیادی لحاظ کرده‌اند چون شرایط سنی و جسمانی‌اش خاص شده وحتی به او فعلاً اجازه سفر به تهران داده نشده است و در صورت موافقت با بازگشت، تاج باید از فرودگاه به یکی از بیمارستان‌های پایتخت رفته و برای مدتی تحت نظر باشد. بدون شک دغدغه‌های هفته‌های اخیر رئیس فدراسیون بابت رفع مشکلات تیم ملی جهت حضوری آبرومندانه در جام جهانی در حاد شدن وضعیت جسمانی‌اش تأثیرگذار بوده است.

پزشکان ترکیه‌ای به نزدیکان تاج گفته‌اند با شرایط بدنی او اصلاً صلاح نمی‌دانند بخواهد با تیم ایران راهی روسیه شود. مسلماً او در خلال جام جهانی دچار استرس خواهد شد و این موضوع به شدت برایش خطرناک است. با این حساب مهدی تاج جزو غایبان بزرگ جام جهانی خواهد بود و اگر به هر علتی لازم به سفر باشد، او نمی‌تواند همچون سایرین برای بیشتر از یک هفته در روسیه بماند. رئیس فدراسیون باید برای ۴ تا ۸ هفته تحت نظر پزشکان باشد و حسابی استراحت کند تا خطر کنونی دور شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.