گیلان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۲۲۰ طرح آبرسانی روستایی پیش بینی شده است.

اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی طرح های آبرسانی روستایی گیلان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی، محبعلی رنج ور با بیان اینکه ۲۲۰ طرح آبرسانی روستایی گیلان در سال جاری اجرا می شود، تصریح کرد:بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده است.

وی در همین راستا از آغاز عملیات اجرایی طرح تامین آب شرب بهداشتی و با کمیت مناسب روستای چاکل شهرستان رودسر خبر داد و اظهار کرد:برای این منظور یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی،اتاقک کلریناتور و یک هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع اجرا میشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با بیان اینکه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح آبرسانی پیش بینی شده است، گفت: با بهره برداری از طرح مزبور ۵۹ خانوار روستای چاکل از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار میشوند.

وی همچنین از تقویت فشار آب شرب روستای بازنشین سفلی از توابع بخش رحیم آباد شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور رفع ضعف فشار آب شرب این روستا یک هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۴ باب حوضچه تقلیل فشار اجرا میشود.

این مقام مسئول، اعتبار لازم برای طرح یاد شده را بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دانست و عنوان کرد: با بهره برداری از طرح تقویت فشار آب روستای بازنشین ۴۴۹ خانوار از فشار مناسب آب شرب برخوردار خواهند شد.

رنج ور، با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به یکصد خانوار روستای چمچال شهرستان سیاهکل، متذکر شد: برای آبرسانی به این روستا ۲ دهنه چشمه بهسازی و یک هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال با بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.