کرج- رئیس هیئت گلف استان البرز گفت: احداث زمین اختصاصی برای رشته گلف به اصلی ترین دغدغه ورزشکاران و این هیئت در البرز تبدیل شده است.

احداث زمین اصلی ترین دغدغه گلف البرز است

رقیه علیدوست در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: به دلیل عدم وجود زمین گلف مناسب ورزشکاران این رشته برای انجام تمرینات با هزینه شخصی به تهران مهاجرت می کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت احداث زمین در کاخ مروارید گفت: تا این لحظه همکاری قابل توجهی از سوی اداره میراث فرهنگی صورت نگرفته این در حالی است که به همراه اداره کل ورزش پیگیر این مهم هستیم.

رئیس هیئت گلف استان البرز به زیرشاخه های فعال این رشته در استان اشاره کرد و گفت: رشته بهکاپ در البرز فعال شده و جام رمضان این رشته در دهه پایانی ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

علیدوست ادامه داد: رشته وودبال نیز از دیگر زیر شاخه های گلف است که در البرز فعالیت دارد و همچنین علاقه مندان به رشته مینی گلف نیز در ساوجبلاغ تمرینات خود را پیگیری می کنند.

وی از اعزام ورزشکاران البرزی به مسابقات مختلف خبرداد و گفت: مسابقات لیگ بهکاپ بعد از ماه مبارک رمضان در تهران برگزار می شود که ورزشکاران البرزی در آن حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت گلف استان البرز تصریح کرد: همچنین مسابقات قهرمانی کشور رشته های گلف و مینی گلف در تیر ماه سال جاری به میزبانی اردبیل برگزار می شود که ورزشکاران البرزی در آن مسابقات نیز حضور خواهند داشت.

علیدوست با اشاره به وضعیت نامطلوب گلف استان البرز در سطح کشوری گفت: به دلیل نبود امکانات سخت افزاری رشته گلف در استان هیچ پیشرفتی نداشته و از همین رو از سال ۹۲ تا کنون امتیازی کسب نشده است.

وی با بیان این که استعدادهای بسیاری در رشته گلف البرز حضور دارند گفت: با انجام فرایند استعدادیابی در مدارس مشخص می شود که استان البرز سرشار از ورزشکاران مستعد در سنین پایه است که در صورت وجود امکانات در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

رئیس هیئت گلف استان البرز تصریح کرد: ۳۰ نفر از دانش آموزان استعدادیابی شده اند و از هفته آینده تمرینات آغاز خواهد شد اما باید پذیرفت که بدون امکانات سخت افزاری مانند وجود یک آکادمی مناسب نمی توان پیشرفتی را برای این رشته متصور شد.

علیدوست در پایان تصریح کرد: امید است با ساماندهی ورزشکاران در شاخه های مختلف رشته گلف به زودی شاهد پیشرفت این رشته در سطح کشوری باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.