کرج- با معرفی کاندیداهای مختلف از سوی برخی اعضای شورای شهر برای سمت شهردار این موضوع در جلسه فوق العاده عصر امروز بررسی خواهد شد.

افزایش کاندیداها برای سمت «شهردار کرج» /بررسی گزینه ها در جلسه فوق العاده عصر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شصت ودومین جلسه شورای شهر کرج  در حالی صبح امروز یکشنبه با موضوع انتخاب شهردار کرج برگزار شد که برخی اعضا که پیش از این از معرفی گزینه برای سمت شهردار خودداری کرده بودند اقدام به رسانه ای کردن افراد مدنظر خود کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این مجید سریزدی به عنوان جدی ترین گزینه مطرح شده از سوی ۸ عضو شورا به ارائه برنامه های خود پرداخته بود و برای جلسه امروز از مهران عسگری و محمدتقی ایرانی به عنوان دو گزینه دیگر یاد شده بود.

با این حال برخی اعضای شورا در جلسه صبح امروز اقدام به معرفی گزینه های پیشنهادی خود کردند که این مساله در نهایت رییس شورا را بر آن داشت تا بررسی نامزدهای پیشنهادی و فرایند انتخاب شهردار را به جلسه فوق العاده عصر موکول کند.

علی ترکاشوند، وجه اله خدمتگزار، علی اکبر کمالی زاده و هیربد معصومی نام های جدیدی بودند که به جمع کاندیداهای شهرداری کرج پیوستند والبته با واکنش برخی اعضای شورای شهر روبرو شد.

رییس شورای شهر کرج پس از معرفی کاندیداهای مختلف از سوی اعضای شورا گفت: جلسه فوق العاده علنی و رسمی امروز بعد از ظهر از ساعت ۲ تا ۴/۵ در صحن علنی شورا برگزار خواهد شد.

محمد نبیونی ادامه داد: امروز آخرین روز معرفی نامزدهای شهرداری خواهد بود و اگر نیاز باشد علاوه بر این جلسه فوق العاده جلسه رسمی، علنی و فوق‌العاده دیگری شب هنگام برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جلسه در ادامه جلسه صبح  امروز است و مطابق همان روش، همان زمان و در ادامه دستور کار همین جلسه خواهد بود.

با رونمایی گزینه های جدید برای سمت شهردار کرج فضای جدیدی بر روند جلسات شورای شهر حاکم شده وباید دید در نهایت از نام های متعدد مطرح شده برای شهرداری کرج کدامیک رای اکثریت را خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.