بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین در واقع دفاع از انسانیت و شرافت انسانی است.

دفاع از قدس؛ دفاع از حریت و انسانیت است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حجت الاسلام محمدعلی سالاری در نشست ستاد انتفاضه و قدس استان، با انتقاد از عده ای که با شبهه افکنی حمایت از انتفاضه را زیر سوال  می برند گفت: دفاع از قدس، فلسطین، لبنان، یمن و... در واقع دفاع از امنیت ملی ماست.

وی بیان داشت: دفاع از مظلومین و مستضعفین آرمان اصلی جمهوری اسلامی است و این سیاست تا نابودی کامل ظلم و جور باقی خواهد ماند.

وی در همین رابطه اظهار داشت: هیچ انسان آزاده ای نمی تواند در برابر این همه ظلم و تعدی سکوت کند و بی تفاوت از کنار تمام این تجاوزها عبود رکند درحالی که دنیا نظاره گر ظلم و جور به کودکان بی گناه در غزه و لبنان و یمن و سوریه است.

حجت الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به ارتحال امام (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد افزود: مراسم رحلت امام همزمان با شب اول قدر(۱۳خرداد) ساعت ۲۲ در مصلی امام خمینی(ره) با سخنرانی نماینده معزز ولی فقیه در استان  و امام جمعه بجنورد برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: مراسم قیام خونین ۱۵ خرداد نیز شب دوم قدر(۱۵خرداد) ساعت ۲۲ در مصلی امام خمینی(ره( برگزار می گردد.

وی یادآور شد: مسیر راهپیمایی روز قدس نیز از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح از میدان شهید مرکز خراسان شمالی به سمت مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.