سمنان- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و ویژه اوقات فراغت در فرهنگسرای «امید خانواده» سمنان خبر داد.

۱۱۰ عنوان خدمت در فرهنگسرای «امید خانواده» سمنان ارائه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس بابایی با اشاره به اینکه کلاس‌های متعددی در فرهنگسرای امید خانواده برگزار می‌شود، افزود: آغاز ثبت‌نام این کلاس‌ها از اواسط خردادماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت یکی از این موقعیت‌های بسیار مناسبی است که فرد می‌تواند با استفاده از آن به شناسایی و تقویت استعدادهای خود بپردازد، گفت: در این فرهنگسرا، بیش از ۱۱۰ عنوان خدمات آموزشی، فرهنگی و فراغتی در حوزه مسائل خانواده، سواد رسانه‌ای، کارآفرینی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جلسات مشاوره گروهی، خانه بازی کودک، نمایشگاه تخصصی، خدمات کتابخانه‌ای و ورزشی و کافه کتاب ارائه می‌شود.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، مدیریت اوقات فراغت نقش تعیین کنند ای در کیفی سازی این ایام دارد، اظهار داشت: این سازمان فعالیت‌هایی را در بخش‌های مختلف هنری، فرهنگی، آموزشی، نقاشی، شعر و قصه و قرآن طراحی کرده تا این قشر بتواند از این امکانات بهره‌مند شود.

بابایی آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان در برنامه‌های فرهنگ‌سرای امید خانواده را از یکشنبه ۱۳ خردادماه اعلام و خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در برنامه‌های اوقات فراغت از طریق تماس با شماره ۳۳۴۶۷۱۱۹ و یا با مراجعه به آدرس میدان کوثر، نرسیده به میدان دریادار همتی انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت چنین فعالیت‌هایی گفت: گاه مسیر زندگی یک هنرجو با شرکت در کلاس‌ها و در مسیر آموزش‌های رشته موردعلاقه خود در قالب کلاس‌های اوقات فراغت تعیین می‌شود و بر حسب علاقه، خلاقیت و استعدادی که دارد می‌تواند سرنوشت و مسیر زندگی را تعیین کند.

نخستین فرهنگسرای خانواده در شهر سمنان باهدف تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی و تحکیم نهاد مقدس خانواده در دهه فجر سال ۹۶ به بهره‌برداری رسیده و فعالیت‌های آن در برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های خانواده و ازدواج در موضوعات اجتماعی، روانشناسی، هنری، علمی و آموزشی تحت نظارت کارشناسان متخصص، کارآزموده و مجرب است.

منبع : فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.