رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد که هر چه در توان دارند خواهند گذاشت تا دیدار تدارکاتی تیم ملی آرژانتین با رژیم اشغالگر قدس را در اراضی فلسطین لغو کند.

خط و نشان رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین: پیراهن مسی و آرژانتین را بسوزانید

به گزارش قدس آنلاین، جبریل الرجوب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین برای لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین خط و نشان کشید و به او هشدار داد که نباید در بازی تدارکاتی که رژیم اشغالگر قدس به مناسب ۷۰ سالگی اش با تیم ملی آرژانتین گذاشته شرکت کند و این کار او کاملا بر ضد حقوق بشر و سیاسی است.

الرجوب گفت: مسی در این بازی شرکت نکن و به عنوان ماسکی برای نژادپرستی عمل نکن. این بازی کاملا سیاسی است و بر ضد حقوق بشر است. انتقال این دیدار از حیفا به قدس با دخالت رژیم صهیونیستی و با درخواست شخصی نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، بیش از پیش بر سیاسی بودن این بازی دوستانه تاکید می کند. این بازی برای پوشاندن جنایت های رژیم صهیونیستی در ۷۰ سال گذشته برگزار می شود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی برای اینکه فدراسیون آرژانتین برای برگزاری این دیدار موافقت کند پول هنگفتی پرداخت کرده است. در صورت برگزاری این دیدار در قدس تیم ملی آرژانتین و در راس آن مسی شکست خورده اصلی خواهند بود چون میلیون نفر از هوادارانش را با این کار دچار تعجب می کند. در صورت مشارکت آرژانتین و مسی در این بازی سیاسی از مسلمانان و عرب ها درخواست می کنم که پیراهن های تیم ملی آرژانتین و مسی را بسوزانند. هر چه در توان داریم خواهیم گذاشت تا این دیدار را لغو کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.