قزوین_ رئیس پلیس راه استان قزوین از وجود ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در برخی از محورهای این استان خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در برخی از محورهای قزوین

 سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخی از محورهای استان قزوین دارای ترافیک نیمه سنگین و پرحجم است.

وی افزود: لاین شمالی آزاد راه کرج به قزوین، آزاد راه قزوین- رشت وقزوین به زنجان دارای این وضعیت است که حدفاصل کوهین_ لوشان نیز حجم ترافیک سنگین را به خود اختصاص می دهد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه وضعیت ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استانی عادی و روان است، ادامه داد: رانندگان می توانند با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی از جمله پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی برای رسیدن به مقصد، رعایت فاصله طولی و خودداری از تغییر مسیر ناگهانی در آزاد راه سفر مناسب و ایمنی را داشته باشند.

 سرهنگ بیگلری گفت: در صورت مشاهده تخلفات راهنمایی و رانندگی، با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد و از تمام رانندگان درخواست داریم تا قوانین را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: همکاری با پلیس راه در طول مسیر سفر، رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، هدایت خودرو به پارکینگ در زمان خستگی و خواب آلودگی و استراحت کافی و خودداری از پارک کردن خودرو در لاین اضطرار آزاد راه ها از جمله نکاتی است که رانندگان باید نسبت به آن توجه داشته و قانون را رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.