شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس آسیا»، آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ را بسیار نامناسب توصیف کرد.

تشبیه آماده‌سازی تیم ملی به اتومبیل تصادف کرده توسط «فاکس اسپورتس»

به گزارش قدس آنلاین، سایت شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس آسیا» در گزارشی به بررسی وضعیت و امیدهای پنج تیم آسیایی راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت. در این گزارش آمده است: تیم ملی فوتبال ایران باید از سد رقبایی همچون اسپانیا و پرتغال بگذرد تا شانسی برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی داشته باشد. قویترین تیم آسیا بهترین امید قاره آسیا برای صعود از مرحله گروهی بود، اما آنها در سخت‌ترین قرعه ممکن افتادند و آماده‌سازی معمولی‌شان هم نظم لازم را نداشت.

همه چیز از حذف سیدجلال حسینی از تیم ملی فوتبال ایران آغاز شد و سپس کی‌روش برای استعفا تحت فشار قرار گرفت. برنامه بازی دوستانه از پیش تعیین شده با یونان در کشور ترکیه به دلیل تنش‌های سیاسی لغو شد، سپس کوزوو به عنوان جانشین این بازی دوستانه معرفی شد که این بازی هم در آخرین لحظه به دلیل اختلاف طرفین بر سر انجام بازی پشت درهای بسته، برگزار نشد.

این بدین معناست که تیم ملی اکنون پیش از انجام اولین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸، تنها یک بازی دوستانه مقابل لیتوانی برگزار خواهد کرد و این کاملاً عجیب است که این آماده‌سازی به شکل اتومبیل تصادف کرده، یکبار دیگر در چنین کشور وسیعی رخ داده است.

تنها ضربه به خودی که تیم ملی داشته، در شکست ۲ بر یک ایران مقابل ترکیه بوده که پرسش‌های زیادی را در ذهن‌ها ایجاد کرد و پاسخ‌هایی هم برایش بود. کی‌روش در بازی دوستانه مقابل ترکیه چند انتخاب کنجکاوانه انجام داد که با روزبه چشمی که در پست سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاعی سخت در تقلا بود شروع شد و مسعود شجاعی هم به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب قرار گرفت.

در خط حمله تیم ملی، شکی نیست که ایران دارای ثروت غنی از مهاجمان است، اما پرسش اینجاست که کی‌روش چطور موفق خواهد شد از این داشته‌هایش در سیستمی کارآمد استفاده و آنها را دور هم جمع کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.