زهرا سعیدی اظهار داشت: خرید و فروش و اقدامات دیگر در حوزه مسکن سلیقه‌ای شده است و متاسفانه قیمت گذاری‌ها سلیقه‌ای صورت می‌گیرد. کمیسیون اقتصادی در حوزه مسکن بحث معافیت‌های مالیاتی را در دست بررسی دارد.

قیمت گذاری در حوزه مسکن سلیقه‌ای صورت می‌گیرد / کمیسیون اقتصادی بحث معافیت‌های مالیاتی را در دست بررسی دارد

قدس آنلاین / مینا افرازه: زهرا سعیدی مبارکه درخصوص گرانی بی رویه و غیر منطقی قیمت مسکن به «قدس آنلاین» گفت: اگر بحث مسکن را مورد بررسی کارشناسی قرار دهید مشاهده می‌کنید که خرید و فروش و اقدامات دیگر در حوزه مسکن سلیقه‌ای شده است و متاسفانه قیمت گذاری‌ها سلیقه‌ای صورت می‌گیرد، درحالیکه باید نهادی باشد تا از بروز نوسانات قیمت جلوگیری کند تا قیمت‌ها افزایش سرسام آور نداشته باشند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: ممکن است فردی در منطقه‌ای خانه‌اش را به قیمت مشخصی به فروش برساند که آنچنان هم قیمت واقعی آن خانه محسوب نمی‌شود اما در نهایت شاهدیم که سایر همسایگان و فروشندگان در آن منطقه نیز همین قیمت را برای فروش خانه خود درنظر می‌گیرند.

وی اظهار داشت: البته کمیسیون اقتصادی در حوزه مسکن بحث معافیت‌های مالیاتی را در دست بررسی دارد و اگر طرح و لایحه‌ای در زمینه ساماندهی بازار مسکن و قیمت‌های آن به کمیسیون ارجاع شود آنرا به دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.