یک سایت اسپانیایی گزارشی درباره مهاجم روبین کازان و عضو تیم ملی کشورمان نوشت و او را ستاره تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرد.

کدام بازیکن ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خواهد بود؟

 به گزارش قدس آنلاین، سایت 20minutos اسپانیا در گزارشی به تمجید از سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان پرداخت و او را ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه معرفی کرد.

این سایت اسپانیایی نوشت: آزمون، مهاجم روبین کازان روسیه ستاره تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه خواهد شد. او فوتبال حرفه ای خود را از سال 17 سالگی با باشگاه روبین کازان آغاز کرد. در سال 2015 به روستوف رفت و در طول دو فصل برای این تیم خوش درخشید و در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به تیم های بزرگی مانند بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید گلزنی کرد. او در بازی های مقدماتی جام جهانی نیز خوش درخشید و در 14 بازی 11 گل به ثمر رساند.

سردار اکنون 23 ساله است و بسیاری از کارشناسان معتقدند که او به زودی پیراهن اورتون یا سلتیک را خواهد پوشید. به او لقب مسی ایران را داده اند. او پیش از اعلام کرده بود که دوست دارد در یک تیم اروپایی بزرگ بازی کند. در تابستان سال گذشته او دریک قدمی لیورپول بود ولی تصمیم گرفت که با گذاشتن وقت زیاد تصمیمش را بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.