فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر ای فرماندهی با همکاری مواد مخدر فرماندهی هنگ مرزی تایباد موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ کیلو۱۸۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

کشف و ضبط بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در تایباد

به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ پاسدار حسن ناگهانی،   در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته مأموران این دو فرماندهی پس از یک تعقیب و گریز سه ساعته توانستند یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور خواف – تایباد که حامل مواد مخدر بود را متوقف کنند.

وی در ادامه افزود: قاچاقچی مواد افیونی بعد از یک تغییر مسیر و حرکت در جاده فرعی روستاهای رهنه، فرزنه و گذر از چاه‌های کشاورزی در نهایت در محل چاه خرم به دام نیروهای مقتدر انتظامی و مرزبانی اسیر شد.

ناگهانی اظهار کرد: در پاکسازی خودرو ۸۰ کیلو و۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط گردید.

وی گفت: متهم ۲۷ ساله که ساکن یکی از شهرهای خراسان جنوبی است برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی تایباد شد.

 فرمانده انتظامی تایباد با اشاره به تلاش مأموران این دو فرماندهی در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: هفت کیلو از این مواد تریاک است که در یک تعقیب و گریز از ۲ دستگاه خودرو سمند و پژو ۴۰۵ در محور تایباد - خواف به دست آمد که در این زمینه ۲ متهم دستگیر شدند.

وی از کشف هفت کیلوگرم هروئین فشرده نیز خبر داد و افزود: همچنین نیروهای مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در عملیاتی دیگر در محور تایباد - خواف موفق به کشف این مواد از یک دستگاه کامیون ترانزیت شدند.

سرهنگ ناگهانی از کشف ۶۸۰ گرم مواد مخدر از نوع معده ای و بلع شده توسط یکی از اتباع افغانستان در محور تایباد - مشهد خبر داد و بیان کرد: در این سه عملیات پنج متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.