قدس آنلاین: فرزندان مشمول طرح های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی چشم انتظار حمایت های مالی و معنوی نیکوکاران هستند.

فرزندان یتیم و بد سرپرست کمیته امداد خراسان رضوی چشم انتظار نیکوکاران

به گزارش قدس آنلاین؛ فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد خراسان رضوی چشم انتظار حمایت های نیکوکارانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به سابقه اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین  گفت: اکنون ۳۵ هزار و ۱۶ فرزند مشمول طرح محسنین و ۱۲ هزار و ۴۱۹ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی هستند که تعداد محدودی ازآن ها از حمایت های مادی و معنوی خیران برخوردارند و باقی آنها فاقد حامی هستند.

سلمان دانشور افزود:  ۲۶ هزار و ۶۸ فرزند محسنین (فرزندان غیر یتیم نیازمند) و ۵۰۰ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار محروم و متاسفانه خانواده ها با مشکلات زیادی گریبانگیر هستند که با مشارکت خیران می توان تا حد زیادی این مشکلات را مرتفع کرد.

وی  با بیان اینکه سرپرستی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین به ازای هر نفر ۵۰ هزار تومان است گفت: به طور میانگین سرانه دریافتی هر یتیم به صورت ماهیانه در سال گذشته ۱۶۷ هزار تومان و هر فرزند محسنین ۳۸ هزار تومان بوده است.

 معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه با حضور خیران و نیکوکاران در طرح های اکرام ایتام و محسنین می توان مشکل خانواده ها را رفع کرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان خوشبختانه جذب و حضور دو هزار و ۲۵۳ حامی و خیر را در طرح های اکرام ایتام و محسنین شاهد بودیم که امیدواریم تا پایان سال هر یک از این فرزندان دارای چندین حامی و دریافتی مناسبی باشند.

دانشور راه های ارتباطی نیکوکاران با این طرح را مراجعه به سایت http://mohsenin.ir پایگاه های جذب حامی و دفاتر کمیته امداد برشمرد و افزود: در طی ماه مبارک رمضان ۷۵ پایگاه جذب حامی در سطح استان ایجاد شده است که ۲۱ پایگاه در مشهد و ۵۴ پایگاه آن در سطح شهرستان ها در دفاتر کمیته امداد، مساجد، اطراف حرم مطهر و اداره کل این نهاد می باشد.

وی ساعت و مدت کاری پایگاه های جذب حامی در طی ماه مبارک رمضان و شب های قدر را اعلام کرد و گفت: ساعت کاری پایگاه های اطراف حرم مطهر از ساعت ۱۷ تا ۲۳ است که این زمان در شب های قدر تا پایان برگزاری مراسم ادامه خواهد داشت. همچنین باقی پایگاه ها ویژه شب های قدر از امروز ۱۳ خرداد تا روز جمعه ۱۸ ماه جاری ادامه خواهد داشت و ساعت کارمراجعه به این پایگاه ها نیز ساعت ۱۷ تا پایان برگزاری مراسم است.

دانشور با اعلام اینکه پایگاه مرکزی طرح اکرام ایتام در خراسان رضوی و در مشهد مقدس واقع در بلوار مدرس- مدرس ۱۲- اداره کل کمیته امداد استان است یادآور شد: نیکوکاران می توانند سوالات و موارد خود را در ایام شب های قدر با شماره های ۳۲۲۴۳۳۸۰ و ۳۲۲۳۹۰۲۵ با پیش شماره ۰۵۱ در میان بگذارند.

شایسته ذکراست نیکوکاران می توانند برای با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷* از دستگاه تلفن همراه خود در هر زمان و مکان نسبت به مشارکت با نیازمندان و مددجویان تحت حمایت اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.