قدس انلاین : مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: خراسان رضوی ظرفیت فرهنگی‌ممتاز ومنحصرب فردی دارد که سرسلسله این سرآمدی به حضور مولایمان علی ابن موسی الرضاع برمی گردد و در سطوح بعد جنبه‌های مختلف فرهنگی قرار دازد.

خراسان رضوی ظرفیت فرهنگی‌ممتاز ومنحصربه فردی دارد

 حسین انتظامی‌ در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود:خراسان رضوی بواسطه حضور شخصیت‌های مهم ملی هنری و فرهنگی زائران خارجی بسیاری را پذیراست که می‌توان دیپلماسی عمومی کشور را ازین دیدگاه دنبال کرد واین وظیفه مدیرفزهنگی‌است این اتصالات را شناخته وسبب رشد فرهنگی استان و کشور شود.


وی گفت:امیدمی رود که ما بتوانیم مسایل مان را با نگاهی علمی حل‌کنیم و جلوی رفتارهای فراقانونی در حوزه فرهنگ‌را با تدبیر بگیریم.

سیدجواد حسینی مشاور استاندارخراسان رضوی هم در این مراسم گفت: کار در همه عرصه ها سخت است، اما در حوزه فرهنگ‌سخت‌تر است چرا که فرهنگ زیربناست و حوزه‌ای بسیار حساس است و این نکته در خراسان‌سخت ترودکتر سرابی ازین‌فضای زیربنایی و فضای حساس نگرشی به سلامت عبور کرد.

وی افزود: مجموعه فعالیت‌هایی که در سال مشهد ۲۰۱۷ انجام شد در هیچ کجا انجام نشده و تعامل، وقت گذاری و روحیه مشارکت جویانه دکتر سرابی قابل ستایش است.

 مشاور استاندارخراسان رضوی گفت: دکتر مروارید نیز فردی بسیار اندیشمند اهل انعطاف و اهل بکارگیری همه عرصه‌ها برای فرهنگ وهنر هستند و انشالله ایشان در این عرصه بتوانند بیش از پیش خدمات ارزنده خود را ارایه نمایند.

در پایان این مراسم از زحمات سرابی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تقدیر و جعفر مروارید استادیار گروه آموزشی فلسفه و حکمت اسلامی دانشکده الهیات و معارف اسلامی  دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.