قدس انلاین : رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از حضور ۱۳ ورزشکار و ۲ مربی ارزنده استان در اردوهای آمادگی تیم‌های ملی جودو و کوارش کشور قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد.

حضور پررنگ نمایندگان خراسان رضوی در تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا

 حسین محمودی گفت: هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش مردان کشور و اردوی بین المللی فدراسیون جهانی کوراش برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از ۱۹ تا ۳۱ خرداد ماه به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.


وی با اشاره به حضور پر تعداد کوراش کوراش کاران استان در این اردو، افزود: قنبرعلی قنبری،   جعفرفیروزآبادی، امیدتیزتک، قاسم احدی، مجتبی زمانی مقدم، جعفر پهلوانی و فرزین شاهباز از خراسان رضوی به همراه ۷ کوراش کار دیگر از استان‌های خراسان شمالی، تهران و یزد تمرینات آماده سازی خود را برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی پیش رو، زیر نظر خسرو دلیر سرمربی ارزنده مشهدی تیم ملی ادامه خواهند داد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: اردوی تیم ملی جودو مردان بزرگسال کشور نیز به منظور آماده سازی قبل از اعزام به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ از ۱۵ خرداد در مجموعهدورزشی انقلاب تهران آغاز میشود که حیدرزحمتکش و جواد محجوب از خراسان رضوی در این اردوی ١٦روزه  شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی کوراش زنان کشور از ۱۸ تا ۳۱ خرداد ماه در بجنورد، بیان کرد:زهرا ناصری نیا، فاطمه شبانی، محدثه سبحانیان و الهام ذوالفقاری از خراسان رضوی پس از شرکت در یک مسابقه انتخابی تیم ملی در روز نخست اردو، در ادامه به همراه دیگر کوراش کاران ملی پوش کشور، تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مهری مهرپور سرمربی ارزنده مشهد تیم ملی دنبال خواهند کرد.

محمودی با اشاره به شانس بالای حضور حداقل ٥  نفر از نمایندگان استان در ترکیب نهایی تیم‌های جودو و کوراش اقایان و بانوان کشور، خاطر نشان کرد:  با توجه به توانمندی و ظرفیت خوب جودوکاران و مربیان استان امیدواریم نمایندگان استان حداقل٣ مدال خوشرنگ در بازی‌های آسیایی اندونزی برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.