قدس انلاین : مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مصادیق خدمت بنده در این دوره پنج ساله کاری اگر مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اجازه دهند، منتشر خواهد شد.

مدیرکل سابق کتاب "5 سال خدمت"درخراسان رضوی را منتشر میکند
 سیدسعید سرابی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مجوعه همکارانم در روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه ای را تحت عنوان پنج سال خدمت آماده کرده اند که انشالله با نظر مساعد مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی منتشر خواهدشد.
وی در خصوص پیشینه کاری خود اظهار کرد: سال 1384 بود که سیدجوادجعفری مدیرکل وقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی من را که آن موقع جوانی 25 ساله بودم که تمام سابقه کاری‌ام در ارشاد مربوط به هفت سال کارشناسی معاونت آموزش در مرکز تربیت‌مدرس قرآن کریم بود را دفتر خود صدا کرد و مسئولیت دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به من سپرد.
سرابی خاطرنشان کرد: من هفت سال در نزدیکترین نقطه به آقای جعفری به عنوان مسئول دفتر، رئیس دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، مدیر مرکز تربیت مدرس و استاد قرآن کریم و معاون فرهنگی توفیق خدمت داشته‌ام. 
مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: روزهای پرکار و پرتلاش که گاهی از آغاز ساعت اداری تا پایان کار به 19 ساعت می‌رسید اما با همه این سختی‌ها، این هفت سال را گرانمایه‌ترین لحظات جوانی برای اندوخته‌های مدیریتی خود می‌دانم، چه آنچه که در محضر ایشان و همکاران ارزشمندم آموختم همگی اندوخته‌های گرانسنگ من و دستمایه توفیقات بعدی من اگر توفیقی را قائل شویم بوده‌است. 
وی ابراز کرد: آذرماه سال 1391 ماهی پرتلاطم برای من بود آن‌جایی که بازنشسنگی مدیرکل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نقطه پایان فعالیت خود را در خراسان می‌دانستند و به همین سبب مسئولیت مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفتم تا با عنایت خداوند متعال در راستای خدمت به قرآن کریم تجاربی جدید در سطح ملی به دست آورم. 
سرابی بیان کرد: در همان مقطع بود که در فاصله‌ای بسیار کوتاه به دعوت همکارانم در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی که ده روز یا کمتر از آن بود که به تهران سفر کرده بودم مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی را دوم بهمن‌ماه 1391 عهده‌دار شدم و این آغاز تلاش شبانه‌روزی من با مجموعه همکاران در حیطه فرهنگ و هنر خراسان رضوی بود؛ نامی بزرگ که هرچه بیشتر در این مسیر تلاش می‌کردیم بیشتر به بزرگی وعظمت آن پی می‌بردیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.