کرج- تحولات اخیر منطقه ای وتلاش استکبار جهانی برای مصادره هر چه بیشتر قدس شریف فضا وشرایطی را رقم زده تا امسال روز جهانی قدس هر چه باشکوه تر و پرصلابت تر از همیشه برگزار شود.

 فردا البرز به رنگ «قدس شریف» می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آخرین جمعه از ماه مبارک  رمضان فرصتی است تا مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران مراتب حمایت و پشتیبانی خود از صاحبان واقعی سرزمین قدس شریف وقبله اول مسلمانان جهان اعلام کنند.

سرزمینی که بیش از هفتاد سال است در سیطره رژیمی جعلی گرفتار شده که تلاش دارد با کمک حامیان خود گام به گام برای به سیطره کشیدن قدس شریف حرکت کند وحال در این فضا آنچه بیش از همه ضروری به نظر می رسد حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و مخابره اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین به تمام نقاط جهان است.

مردم البرز نیز به مانند دیگر ملت همیشه در صحنه کشورمان این روزها خود را مهیای حضور باشکوه در راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس می کنند.

از روزها و هفته های پیش هماهنگی ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد جهانی در شهرهای مختلف استان البرز آغاز شده و مسیرهای راهپیمایی در شهرستان ها و شهرهای مختلف البرز تعیین و اطلاع رسانی شده است.

براساس اعلام  ستاد قدس و انتفاضه استان البرز مراسم روز جهانی قدس در ۱۴ مصلی نماز جمعه این استان برگزار می شود.

این راهپیمایی در ۱۶ شهر تابعه استان البرز شامل ماهدشت، کمالشهر، آسارا، فردیس، کرج، هشتگرد، شهر جدید هشتگرد، طالقان، نظرآباد، اشتهارد، گرمدره، کوهسار، محمدشهر، مشکین دشت و تنکمان به انجام خواهد رسید.

براین اساس آغاز مراسم از ساعت ۱۱ صبح از محل های تعیین شده به سمت مصلی هر شهرستان خواهد بود و در طول مسیر برنامه های متنوعی برای راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

بنابراعلام ستاد قدس وانتفاضه استان البرز مسیرراهپیمایی در شهر کرج  از میدان شهدا آغاز وبا طی مسیر میدان توحید- بلوار امامزاده حسن (ع) - مصلی نماز جمعه کرج  وبا سخنرانی حسن قشقاوی مشاور عالی وزیر امور خارجه برگزار خواهد شد.

همچنین این مراسم در شهرستان فردیس در دو مسیر شامل فلکه چهارم، مسجدجامع المهدی (عج) مقبره شهدا، فلکه اول، مصلی نماز جمعه و مسجدامام حسین (ع) شهرک ۱۷ شهریور، مسجد نبی (ص)، بلوار طالقانی، سه راه حافظیه  ، مصلی نماز جمعه خواهد بود.

بنابراعلام  این ستاد  درشهرستان اشتهارد مسیر راهپیمایی میدان آزادگان، مقابل مسجد جامع به طرف خیابان امام خمینی (ره) - خیابان چمران، بلوار ایت الله طالقانی (ره) - میدان شهید سلطانی – بلوار مصلی- مصلای حضرت بقیه الله الاعظم(عج) خواهد بود و درشهرستان ساوجبلاغ مسیر تعیین شده شامل هشتگرد، میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی (ره) بلوار مصلی، مصلی نمازجمعه است.

همچنین درشهرستان نظرآباد مسیر مسجد غدیریه، خیابان انقلاب، میدان شهدا، خیابان شهدا شمالی، خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید سلطانی، مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده و در نهایت درشهرستان طالقان مسیرمیدان جلال آل احمد(میدان معلم)، میدان شهید فلاحی به سمت مصلی نماز جمعه در نظر گرفته شده است.

قطعا با توجه به فضای حساس کنونی حاکم برمنطقه و ظلم روزافزون اشغالگران قدس بر مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین حضور مردم روزه دار ایران اسلامی و البته البرز می تواند پیامی روشن برای استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی باشد که قدس تنها نیست و به فضل الهی یک روز به دست مردم سختکوش فلسطین  و همراهی جهان اسلام از لوث وجود ننگین اشغالگران آزاد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.