قزوین_ نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس یک پیروزی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل غاصب است و مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی این روز به بیانات مقام معظم رهبری توجه خواهند کرد.

راهپیمایی روز قدس،پیروزی در برابر زیاده خواهی های اسرائیل است

بهمن طاهرخانی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: فعالیت غیرمتعارف آمریکا در خصوص حقوق بین المللی و انتقال سفارت خود به قدس شریف، نوعی اعلان جنگ عملی با کشورهای جهان اسلام است و می طلبد که سیاست مداران و مسوولان کشورهای اسلامی در این زمینه احساس تعهد کرده و غیرت اسلامی و تعهد خود را نسبت به مسائل مربوط به فلسطین نشان دهند.

وی افزود: راهپیمائی های ضدصهیونیستی از حساسیت ویژه برخوردار است و حضور مردم در صحنه در ایران، کشورهای اسلامی و نقاطی که مسلمانان در آن زندگی می کنند، می تواند نقش تعیین کننده ای را داشته باشد و یک پاسخ محکم بر آمریکا و اسرائیل و دفاع از هدف استراتژیک تعریف شده جهان اسلام مبنی بر آزادی قدس شریف باشد؛ این حضور می تواند پیامی را به سران و رژیم جعلی اسرائیل و حمایت کنندگان آنها دهد که دنیای اسلامی بیدار است و از حق خود کوتاه نخواهد آمد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند یک تأثیر عمیق و جدی بر عدم ادامه اهداف شوم اسرائیل و رفتارهای آنها در منطقه داشته باشد و پاسخ محکمی بر زیاده خواهی های دست پرورده های اسرائیل از جمله آمریکا خواهد بود.

طاهرخانی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس یک راهپیمایی نمادین و استراتژیک است که می تواند دست آموز خوبی برای این باشد که در سایه اتحاد همدلی می توانیم وضعیت جهان اسلام را نجات دهیم و این راهپیمایی نشان می دهد که جهان اسلام متحد است؛ حفظ اتحاد در تمام مکان ها و زمان در جهان اسلام یکی از آثار راهپیمایی روز قدس است.

وی اضافه کرد: اتفاق هایی که در صحنه میدانی جهان اسلام از جمله راه اندازی جنگ چندین ساله توسط رژیم غاصب اسرائیل با حمایت آمریکا صورت گرفت، این اتفاق ها در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان با شکست آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنها رقم خورد؛ هدف این کشورها، اشغال کشور سوریه و تسلط بود که در صحنه شکست خوردند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت قبیحانه ای که آمریکائی ها طی سالجاری در انتقال سفارت خود به قدس شریف کردند یک نوع اعلان جنگ علیه جهان اسلام بود، یادآور شد: راهپیمایی روز قدس سالجاری تفاوتی با سال های قبل خواهد داشت و مردم با حضور در این راهپیمائی عنوان می کنند که اقدام سیاسی آمریکا نامناسب بوده و جهان اسلام در برابر زیاده خواهی های آنها خواهد ایستاد.

طاهرخانی عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس، پیروزی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل غاصب است و مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی این روز به بیانات مقام معظم رهبری توجه خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.