همدان- مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان از اجرای ۸ کیلومتر از شبکه فاضلاب جورقان خبرداد وگفت:وام قرض الحسنه به متقاضیان انشعاب فاضلاب در شهرجورقان اعطا خواهد شد.

اعطای وام قرض الحسنه به متقاضیان انشعاب فاضلاب در جورقان
به گزارش قدس آنلاین ،در جلسه‌ای با حضور حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس، امام جمعه شهر جورقان، مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان همدان درباره بررسی اقدامات انجام گرفته در خصوص طرح فاضلاب شهرجورقان برگزار شد.
در این جلسه که به بررسی طرح جمع‌آوری و انتقال فاضلاب شهر جورقان پرداخته شد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ضمن تشکر از پیگیری‌های نمایندگان استان اظهار کرد: طرح فاضلاب شهر جورقان با برآورد ۱۶ میلیارد تومان در حال انجام است که تاکنون ۴ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
سید هادی حسینی بیدار تصریح کرد: خط انتقال فاضلاب شهر جورقان تا تصفیه‌خانه فاضلاب همدان به طول ۶.۵ کیلومتر به انجام رسیده که با توجه به نزدیکی شهر جورقان به تصفیه‌خانه فاضلاب همدان دیگر نیازی به ایجاد تصفیه‌خانه جدید نیست.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با کمک مسئولان و همیاری مردم این شهر شبکه فاضلاب این شهر به زودی تکمیل شده و بتوان این طرح بزرگ را در راستای جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب به سرانجام رساند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص ایجاد شبکه فاضلاب یادآور شد: از ۳۵ کیلومتر شبکه فاضلاب این شهر تاکنون ۸ کیلومتر اجرا شده و ۲۷ کیلومتر آن نیز در حال اجراست.
حسینی بیدار همچنین از توافق انجام شده با بانک قرض الحسنه مهر برای تخصیص وام قرض الحسنه به متقاضیان انشعاب فاضلاب شهر جورقان خبر داد.
نماینده مردم همدان در مجلس نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در خصوص آب و فاضلاب این شهر اظهار کرد: در یکسال گذشته با پیگیری‌های انجام شده اقدامات خوبی در شهر جورقان شده که شاخص ترین آنها انجام خط انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه همدان و ایجاد شبکه فاضلاب این شهر بوده است.
حمیدرضا حاجی بابایی بیان کرد: امیدواریم با همت شرکت آب و فاضلاب و همیاری مردم این شهر شبکه فاضلاب این شهر هر چه سریع‌تر به تصفیه‌خانه فاضلاب همدان متصل شود.
در این جلسه همچنین امام جمعه و شهردار جورقان از پیگیری‌های نمایندگان مجلس و اقدامات خوب آبفای استان در این شهر تقدیر و تشکر کرد.
منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.