استاندار خراسان رضوی گفت: نامگذاری روز جهانی قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حق حاکمیت مردم مظلوم این سرزمین را پایدار کرد.

روز قدس حق حاکمیت مردم مظلوم فلسطین را پایدار کرد

به گزارش قدس انلاین علیرضا رشیدیان  به خبرنگاران گفت: استکبار و قدرتهای بزرگ جهان در تلاشند حق حاکمیت ملت مظلوم فلسطین را به فراموشی بسپارند.

وی افزود: نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب باعث شده است حق حاکمیت مردم مظلوم فلسطین بر سرزمینشان همچنان زنده و مستدام باشد.

وی اظهار کرد: از این رو دشمنان هر سال تلاش می کنند با ایجاد وسوسه و تردید مردم کمتر در این صحنه حضور پیدا کنند اما ملت ایران نشان داد هر جا که نیاز باشد حضور گسترده دارند.

رشیدیان گفت: ملت ایران هر جا احساس کند توطئه های دشمن گسترده تر شده است حضور گسترده تر از قبل در صحنه از خود نشان می دهد که راهپیمایی امروز گواه این ادعاست.

وی افزود: امروز مردم غیور خراسان رضوی همگام با سایر مسلمانان دنیا برای دفاع از ملت فلسطین حضور چشمگیر دارند و این حضور نوعی اعلام همبستگی ملتهای آزادیخواه جهان با ملت مظلوم فلسطین تا رهایی قدس و سرزمین فلسطین از چنگال صهیونیستهاست.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد ساعت 10 صبح از میدان 15 خرداد این شهر آغاز شد و راهپیمایان روزه دار به سوی حرم مطهر رضوی حرکت کردند.

این راهپیمایی در 149 نقطه این استان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.