کرج- مشاور وزیر امور خارجه ایران با تاکید براینکه اسراییل همانند فرعون عمری ابدی و همیشگی نخواهد داشت و به زودی نابود خواهد شد گفت: رژیم صهیونیستی با همراهی حامیان خود تلاش می کند با ایجاد اختلاف منطقه را به آشوب بکشد.

اسراییل به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه است/صهیونیست سرنوشتی همچون فرعون خواهد داشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،حسن قشقاوی پیش از ظهر امروز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در کرج اظهار کرد: دشمن در تلاش است گسل های مذهبی و نژادی را در منطقه فعال کند و از این مسیر به اهداف شوم برسد.

وی افزود: آمریکا و اسراییل همانند فرعون به دنبال برتری بر ملت ها و زمین هستند و تلاش دارند با ایجاد اختلاف شیوه و خط استکبار جهانی را دنبال کنند.

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان سرنوشت رقم خورده برای مردم لیبی و سوریه را مورد اشاره قرار داد وگفت: شیعیان، اهل تسنن و ارامنه بدون اختلاف در کنار یکدیگرزندگی می‌کردند اما رژیم صهیونیستی وحامیانش به دامن زدن به اختلافات منطقه ای این کشور را به آشوب کشید.

قشقاوی با تاکید براینکه اسراییل پس از ایجاد اختلاف در میان امت مسلمان تضعیف کشورها را دنبال می کند گفت: آنها به دنبال خاموش کردن شعله‌های انقلاب اسلامی هستند  و دراین راه دست به اقدامات مختلف از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای ایران کرده اند.

وی در پایان حضور پرشور مردم البرز در راهپیمایی روز جهانی قدس را پرشورتر از سالهای گذشته ارزیابی کرد و آن را مثال زدنی دانست وگفت: مردم ولایتمدار این استان همواره با سربلندی درتمامی صحنه ها حاضر می‌شوند وهمیشه در لبیک‌گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ثابت‌قدم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.