رشتخوار -قدس انلاین : مردم ولایتمدار، انقلابی و روزه‌دار آرشتخوار با وجود گرمای هوای ، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با سایر مسلمانان جهان فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند

فریاد مرگ بر اسراییل در رشتخوار طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  ،مردم همیشه درصحنه و روزه ‌داررشتخوار در راهپیمایی روز جهانی قدس از مقابل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی رشتخوار  به مقصد مصلای این شهر برگزار کردند.
مردم ولایتمدار و روز دار رشتخوار  در حالی که شعارنوشته‌هایی با مضمون فلسطین پاره تن اسلام است و ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از قدس به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی در اعلام حمایت از تمامی مستضعفان جهان انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز داشتند.
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این مراسم فرماندار رشتخوار با سخنرانی خود با تقدیر از حضور پر شور و عزت ملت ایران در این راهپیمایی گفت:مردم آگاه با حضور پرشور و نمایش همبستگی و وحدتشان در راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی از ملت مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.
خالقداد عرب در جمع مردم روزه داررشتخوار در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس نه تنها باعث بصیرت‌افزایی در بین ملت‌ بزرگ ایران شده بلکه توانسته جایگاه خود را در بین ملت‌های آزاده دنیا و برخی دولت‌ها نیز پیدا کند و امروز شاهد راهپیمایی مسلمانان جهان در مناطق مختلف هستیم.
وی ، انتقال سفارت آمریکا به قدس را دهن کجی آمریکا به مسلمانان دانست و بیان کرد: امروز شاهد انتفاضه جدید در سرزمین های اشغالی هستیم که بدون شک نابودی رژیم صهیونیستی را درپی خواهد داشت.
وی با محکومیت سکوت برخی کشورهای عربی در کشتارهای وحشیانه‌ی مردم بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر گفت:متاسفانه برخی کشورهای عربی با برقراری روابط علنی و غیر علنی با رژیم غاصب صهیونیستی، سعی در نادیده گرفتن و از بین بردن حقوق مردم فلسطین دارند.

فرماندار رشتخوار در پایان سخنانش با تاکید بر حفظ وحدت و همراهی با ولایت و نظام جمهوری اسلامی گفت:اتحاد و انسجام ملت ایران در راهپمایی روز قدس پاسخ محکمی بر دهانه استکبار جهانی و اسراییل غاصب است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.