قزوین_ امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم قزوین با حضور در راهپیمایی حماسه آفریدند، گفت: اگر جهان اسلام قیام کند بساط اسرائیل برچیده می شود.

مردم قزوین با حضور در راهپیمایی حماسه آفریدند/اگر جهان اسلام قیام کند بساط اسرائیل برچیده می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی (ص) اظهار داشت: به کارگیری آموزه های قرآنی در زندگی انسان موجب می شود تا انسان دچار آسیب نشود و راه سعادت و خوشبختی را در پیش بگیرد.

وی افزود: ویژگی های بسیاری در خصوص قوم یهود در قرآن کریم بیان شده که زیاده خواهی، عهد شکنی، خشونت و قساوت قلب از ویژگی های قوم یهود است و امروز نیز همین رفتارها ادامه دارد و در اسراییل و حامی جنایتکارش آمریکا دیده می شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دشمن از بصیرت ایران برای جلوگیری از ثروتهایش خشمگین می شود، عنوان کرد: دشمن امروز منافع اقتصادی و سیاسی خود را در قراردادها و مذاکرات دنبال می کند و در تلاش است تا با تحریم و فشار اقتصادی ملت را تسلیم کنند؛ مردم با بصیرت ایران این موضوع را درک کرده و همواره در صحنه حضور یافته اند.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: اسرائیل در حال حاضر رو به زوال و نابودی است و امروز تلاش دارد دیوارهای بتنی را برای خود بسازد و به لطف الهی و بیداری ملتها در حال حاضر شمارش معکوس نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده و سرعت گرفته است؛ رهبر مقام معظم رهبری هم نسبت به نابودی این رژیم صحبت هایی را عنوان کرده است.

وی ضمن بیان این نکته که اگر جهان اسلام قیام کند بساط اسرائیل برچیده می شود، مطرح کرد: رژیم غاصب صهیونیست به عنوان بی رحم ترین و جنایت کارترین حکومت تاریخ بوده که ملت های منطقه را به ستوه آورده است و کشتار جمعی در منطقه از جمله در فلسطین راه انداخته است.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: حوادث سالهای اخیر و مقاومت های منطقه نشان می دهد که کاخهای رژیم صهیونیستی و حامیانش شیشه ای است در حالی که دشمنان مدعی بودند که در گنبد آهنین هستند؛ بزودی فرو خواهد ریخت و به زودی شاهد برچیده شدن جریان استکبار خواهیم بود.

آیت الله عابدینی گفت: امروز برخی از کشورهای منطقه از جمله آمریکا و انگلیس با یهود هم دست هستند و با آنها همکاری می کنند و در برابر تعهدات خود در صورت به خطر افتادن منافع خود عمل نخواهند کرد؛ صهیونیست طرف ما در برجام بود که بدعهدی خود را به ملت شریف ایران نشان دادند.

وی تشریح کرد: قرآن وعده داده که حق پیروز است و ما چشم امید به آینده و آموزه های قرآنی داریم.

خطیب نماز جمعه قزوین ضمن انتقاد از عملکرد آمریکا مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس اضافه کرد: آمریکا با اقدام قبیح، رژیم صهیونیستی را به مرگ نزدیک تر کرده و برای خود گورکنده است و مردم جهان اسلام در برابر این اقدام ساکت نخواهند ماند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: امروز به لطف الهی مردم در صحنه حضور دارند و پای خطبه های نماز جمعه می نشینند که این حضور روز به روز افزایش یافته و پیشرفت اسلام و نابودی اسرائیل را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان قزوین با حضور ارزشمند در راهپیمایی امروز بار دیگر حماسه آفریدند و نشان دادند که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند که این حضور بسیار ارزشمند است.

امام جمعه قزوین به خسارت های محصولات کشاورزی اشاره و بیان کرد: از مسوولان درخواست داریم تا از کشاورزان حمایت کرده و هرچه سریع تر نسبت به بیمه این محصولات اقدام کنند تا زحمات این کشاورزان به هدر نرود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.