رشت_ نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: هیچ کدام از مردم دنیا از سازمان ملل خیری ندیده بلکه به محلی برای ترویج شر در جهان و حمایت از دزدان و جنایتکاران تاریخ تبدیل شده است.

سازمان ملل محل ترویج شر در جهان شده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: امروز تمام مردم ایران اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه انسان‌ها به مسئله مرگ و جهان آخرت عنوان داشت: این امر سبب آمادگی انسان برای مرگ شده و آرامش او را افزایش می‌دهد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه توجه به مرگ سبب می‌شود تا قلب انسان نورانی شود تصریح کرد: توجه به مرگ و روز قیامت سبب از بین رفتن خصایص بد اخلاقی انسان‌ها می‌شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه براساس روایات توجه به مرگ انسان را از شهوت‌ها دور می‌کند خاطرنشان کرد: دوری از شهوات سبب نیرومند شدن قلب انسان می‌شود.

وی علت سرگردانی انسان‌ها در دنیا را عدم باور به وعده‌های الهی دانست و ابراز داشت: اگر انسان غفلت را در سایه توجه به خدا از خود دور کند خداوند متعال نیز نعمات عظیمی به او می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه توجه به مرگ باعث می‌شود انسان‌ها ظلم و ستم نکنند خاطرنشان کرد: اگر باور کنیم که روزی ما نیز می‌میریم دیگر به مردم ستم و ظلم نمی‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی روز قدس را یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های جهان اسلام دانست و تصریح کرد: به فرموده امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام و رسول‌اکرم(ص) است.

امام جمعه رشت سرزمین فلسطین را پاره تن اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با بهره‌گیری از رسانه‌های خبری جبهه مقاومت را تخریب و در میان جوانان شبهه‌افکنی کند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل برای تحقق اهدافشان فلسطین مظلوم را مورد هدف قرار دادند گفت: هیچ کدام از مردم دنیا از سازمان ملل خیری ندیده بلکه به محلی برای ترویج شر در جهان و حمایت از دزدان و جنایت کاران تاریخ تبدیل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه حدود ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین آواره و بی پناه هستند عنوان داشت: امروز شرایط زندگی ملت فلسطین از زندگی روستایی ۵۰ سال پیش کشور ما نیز بدتر است.

آیت‌الله فلاحتی مردم فلسطین را مردمی زجردیده دانست که غرور ملی آن‌ها گرفته شده است عنوان داشت: نامگذاری این روز توسط امام خمینی(ره) سبب ایجاد امید در میان آن‌ها شد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز ملت فلسطین از غرور ملی خود دفاع می‌کند اظهار داشت: دفاع از غرور مردم فلسطین دفاع از غرور اسلام بوده و وظیفه تمام مسلمانان جهان است‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان حفظ قبله‌گاه نخست مسلمانان را یکی از اهداف حمایت ار فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل وظیفه اصلی و باور بنیادین انقلاب اسلامی است‌.

وی ایستادگی در مقابل کشورهای استکباری را اصلی‌ترین وظیفه ملت‌های آزادی‌خواه دانست گفت: امروز اسرائیل در ضعیف‌ترین روزهای عمرش قرار دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند قطعاً ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.