بشرویه- امام جمعه بشرویه گفت:با وحدت گروه های اسلامی به زودی شاهد نابودی اسراییل خواهیم بود.

به زودی نابودی اسراییل  رقم خواهد خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین" امام جمعه شهرستان بشرویه در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با حضور باشکوه مردم مومن و روزه دار در محل مصلای نماز مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت :ماه مبارک رمضان ماه خداست و در قرآن کریم روزه‌داری در این ماه همانند ادیان گذشته برای مسلمانان تکلیف شده است.

امام جمعه بشرویه با برشمردن فضیلت‌های شب های قدر هم بیان کرد: خداوند متعال اصل شب قدر را مخفی اعلام کرد تا موحدان بیشتر به راز و نیاز با خداوند بپردازند و درخواست عفو و بخشش داشته باشند.

 وی در ادامه خطبه های نماز جمعه با قدردانی از حضور حماسی مردم مومن و روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: حضور باشکوه و حماسی ساز ملت انقلابی برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی افزود و جبهه مقاومت را تقویت می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد :ملت های آگاه جهان همه با هم و یکصدا شعار می دهند که فلسطین باید فلسطین بماند و سرزمین قدس شریف متعلق به جهان اسلام است.

 امام جمعه بشرویه روز قدس را از برجسته‌ترین یادگار های حضرت امام خمینی دانست و گفت :ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ارزشمند آن حضرت می باشد که زمینه ساز حرکت میلیونی امت‌های اسلامی به عنوان پشتوانه محکم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را رقم زده است.

 شمس‌الدین وحدت تعامل و هماهنگی همه گروه‌های اسلامی را رمز پیروزی جبهه مقاومت برشمرد و افزود: هر جا که حرکت اسلامی با وحدت و همراهی حضور داشته باشد دشمن عقب‌نشینی می‌کند و رژیم‌های استکباری و صهیونیستی هم از همین وحدت و یکپارچگی اسلام به وحشت می افتد .

خطیب جمعه این هفته شهرستان بشرویه با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هم گفت: اگر شهدای مدافع حرم در صحنه مبارزه با جبهه کفر و گروه‌های تروریستی داعش حضور نداشتند امروز تامین امنیت در کشورهای مورد تجاوز این گروه‌ها از جمله عراق و سوریه محقق نمی‌شد و جبهه مقاومت در عراق و لبنان به پیروزی نمی رسید بنابراین باید قدردان خون مقدس شهدا باشیم.

 شمس‌الدین با محکومیت رژیم استکباری آمریکا در فتنه انگیزی در سرزمین قدس هم بیان کرد: رژیم های استکباری و صهیونیستی با فتنه انگیزی و انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس زمینه زوال رژیم صهیونیستی را فراهم کردند چرا که این حرکت موجب خشم و تنفر همه گروه‌های جبهه های مقاومت و فلسطین و سایر کشورهای اسلامی را فراهم کرده و زمینه پیروزی جبهه مقاومت در سایه اتحاد و وحدت و یکپارچگی را فراهم می‌کند و انشاالله به زودی شاهد آزادی کامل سرزمین قدس شریف خواهیم بود .

شمس الدین با اشاره به مسئله تحریم‌ها بیان کرد: در مسئله برجام مقام عظمای ولایت و رهبری بارها فرمودند به آمریکا و این مذاکرات اعتماد نکنید ولی عاقبت فرمایشات رهبری محقق شد آمریکا از برجام خارج شد و تحریم‌ها که قرار بود در سایه برجام شود تنها تاثیری نداشت بلکه مشکلات مردم بیشتر شد اما این ملت همچنان استوار و پایدار است و دست از ولایت و رهبری بر نخواهد داشت و همچنان برای صعود به قله های پیشرفت تلاش خواهد کرد

امام جمعه بشرویه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان هم گفت: یکی از توصیه‌های مقام عظمای ولایت و رهبری در این دیدار تشریح روحیه انقلابی گری بود که برخی با ادعای انقلابی گری به دنبال دفع نیروهای معتقد به نظام اسلام و رهبری هستند که عاقبت ایجاد تفرقه و اختلاف است.

 وی افزود: باید بدانیم انقلابی‌گری هم مراتبی دارد همانند ایمان که درجاتی دارد ولی اصل مهم بودن و اعتقاد داشتن است و کسی که ادعای انقلابی گری دارد باید آگاه به زمان باشد و ضمن حفظ شور انقلابی و ارزش‌های اسلامی نیز پایبند بماند.

 شمس الدین با توصیه به روزه‌داران جوان انقلابی هم گفت :امروز باید مراقب و مواظب باشیم که از مسیر رهبری خارج نشویم چرا که جلوتر از رهبری هم حرکت کردن زمینه گمراهی را فراهم می‌آورد.

 وی با تاکید بر اجرایی شدن  دستورات مقام عظمای ولایت و رهبری درتولید سانتریفیوژها در قالب برجام خواستار حمایت همه مردم و مسئولین از روند رو به رشد حرکت انقلابی دانشمندان جوان هسته ای ایران اسلامی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.