قدس انلاین : امام جمعه مشهد گفت: اگر نیروهای مقاومت اراده کنند می توانند با ۱۰۰ هزار موشک نقطه نقطه اسرائیل را هدف قرار دهند.

نقطه نقطه اسرائیل در تیر رس موشک های مقاومت است

 آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: مردم امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس همان راه حضرت علی (ع) را ادامه دادند که باید از آنها قدردانی کرد.

وی افزود: ۴۰ سال است ما در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم که دلیل تداوم انقلاب عشق به اهل بیت(ع) و الگوگیری از خاندان نبوت است. وفاداری ملت ایران به انقلاب نشان از عشق به اهل بیت (ع)است. 

امام جمعه مشهد گفت: روزی که امام راحل موضوع روز جهانی قدس را مطرح کردند وضعیت اسرائیل مانند امروز که این رژیم در نکبت و ترس به سر می برد نبود و نشان می دهد این نامگذاری نتیجه داشته است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با اعلام روز قدس تابوی شکست ناپذیری اسرائیل در دنیا از بین رفت و مسلمانان متوجه شدند این رژیم نیز آسیب پذیر است و امروز همه دنیا حتی خود اسرائیلی ها امیدی به تداوم نظام خود ندارند. 

علم الهدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مژده محو شدن اسرائیل در ۲۵ سال آینده را داده اند و امام راحل نیز بر نابودی اسرائیل تاکید داشته اند که این روند آغاز شده است.

وی گفت: فلسطین و مسجد القصی قبله اول مسلمانان است. موضوع این نیست که آنجا مملکتی دیگر بوده و سرنوشت آنها به ما ارتباطی ندارد. عده ای در شبکه های مجازی اعلام کردند پول کمیته امداد در فلسطین هزینه می شود که اولا اینگونه نیست و دوما باید گفت ایتام فلسطینی برای ما مهم هستند و باید به آنها کمک کنیم.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: فلسطینیان در صف اول خط مقابله با اسرائیل هستند و وظیفه ما حفظ این خاکریز است. آمریکایی ها می گویند ایران باید قدرت منطقه ای خود را کم کند و موشک های خود را کنار بگذارد زیرا با توانی که ما به دست آورده ایم به عبارتی اسرائیل را گروگان گرفته ایم. 

امام جمعه مشهد تاکید کرد: حزب الله لبنان تنها بخشی از نتیجه قدرت ایران در منطقه است و اگر نیروهای مقاومت اراده کنند می توانند با ۱۰۰ هزار موشک نقطه نقطه اسرائیل را هدف قرار دهند. 

علم الهدی گفت: امروز قلب آمریکا اسرائیل است و این رژیم ناپاک با قدرت موشکی ایران امنیت ندارد و کسانی که در کشور دم از کنار گذاشتن قدرت موشکی می زنند خائن به مردم و جهان اسلام هستند. 

وی بیان کرد: اگر ما فن آوری موشکی را کنار گذاشتیم آمریکا حتی یک ساعت مهلت نمی دهد و ایران را با خاک یکسان می کند و با کدام عقل جور در می آید که به خاطر مشکلات اقتصادی امنیت خود را به خطر اندازیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: کنار گذاشتن قدرت موشکی کشور سخن مسمومی است که مردم مقابل آن خواهند ایستاد و می گویند این گفته از زبان جاسوسان آمریکا بیان می شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.