به دنبال راه‌اندازی کمپینی توسط برخی رسانه‌های معاند با هدف تحت فشار قرار دادن کمیته امداد و سلب اعتماد مردمی از این کمیته رئیس کمیته امداد از رکورد شکنی کمک‌های مردمی طی ۳ روز گذشته خبر داد.

کمپین خودفروختگان علیه کمیته امداد جواب نداد

پرویز فتاح در راهپیمایی روز قدس امسال، با اشاره به حضور گسترده مردم در این نمایش اقتدار اظهار کرد: ما 40 سال است که این راه را ادامه می‌دهیم و شخصا حتی یک سال هم برای شرکت در این راهپیمایی غیبت نداشته‌ام و امسال شاهدیم که پس از گذشت 4 دهه به فضل خداوند مردم پرجمعیت‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته این راهپیمایی بزرگ را برگزار کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از هر زمانی ضعیف‌تر است گفت: ما شاهدیم که این رژیم در تمام این سال‌ها نقشه‌اش کوچک‌تر شده و حتی در داخل حصاری که به دور خود کشیده امنیت ندارد و عصبیت نتانیاهو نیز ناشی از همین موضوع است و به همین دلیل است که دائما ایران را خطاب حرف‌های خود قرار می‌دهد.

فتاح با بیان اینکه وعده امام خمینی در خصوص نابودی اسرائیل حتمی و حق است افزود: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که این وعده امام خمینی محقق خواهد شد لذا قصد دارند با اقدامات مختلف جلوی محقق شدن آن را گرفته و این سرنوشت‌شان را تغییر دهند همانطور که در برابر حضرت موسی چنین قصدی را داشتند ولی قطعا عمر آنها رو به زوال خواهد رفت و ماندگار نخواهند بود.

وی با اشاره به وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده ادامه داد: بر اساس این وعده، 22 سال از عمر این رژیم مانده و انشاءالله اگر عمری باشد جشن نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را در همین جا برپا خواهیم کرد و امروز شاهدیم که این رژیم غاصب شرایطش همچون شرایط یخ مقابل آفتاب است که روز به روز به زوال خود نزدیک‌تر می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در واکنش به تلاش برخی شبکه‌های معاند به منظور  تحت فشار قرار دادن کمیته امداد برای کمک به مردم فلسطین و راه‌اندازی کمپین‌های مجازی برای تحت فشار قرار دادن این کمیته گفت: همه می‌دانند که 40 سال است که دستگاه‌های مختلف کشورمان کمک‌های مردمی که با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین در اختیارشان قرار می‌گیرد را به دست مردم ستم‌دیده از این منطقه دنیا می‌رسانند. در این شرایطی وقتی مردم عالمانه قصد کمک به مردم مظلوم فلسطین را دارند چه باید کرد؟ جز آنکه امانتدار بوده و این کمک‌ها را به مردم فلسطین برسانیم؟

فتاح اضافه کرد: در مقابل ما با صدای بلند اعلام کرده و می‌گوییم که ما به هیچ وجه حق جابجا کردن کمک‌های داخلی مردمی را به خارج از کشور نداریم و این اتفاق نیز نیفتاده است.

وی گفت: این کمپین در حالی راه افتاد که برخی رسانه‌های معاند که جیره‌خواران اسرائیل هستند شیطنت کرده و به دروغ گفتند که کمیته امداد پول داخل را به خارج از کشور برده است؛ به هر حال ما از من و تو، آمدنیوز و جیره‌خواران اسرائیل انتظاری جز دشمنی با مردم ایران نداریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به این سوال که آیا این کمپین توانست از میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد و محرومان جامعه بکاهد یا خیر گفت: خوشبختانه این کمپین آنها نتیجه عکس داد و مردم بیش از پیش کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد قرار دادند؛ به عنوان مثال در این 3 شب گذشته بیش از 50 هزار نفر در سایت محسنین کمیته امداد ثبت‌نام کردند و با کمک‌های خود رکورد کمک‌های مردمی به این کمیته را شکستند.

فتاح افزود: دشمنان بدانند که مردم ما حاضرند برای مسلمانان مستضعفان جهان از مال و جان خود بگذرند و این وعده الهی است که خاموش نخواهد شد.

وی در پایان با تاکید مجدد بر حفظ امانت کمک‌های مردمی از سوی کمیته امداد برای صرف این کمک‌ها همسو با نیت خیرین گفت: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از تمام ظرفیت خیرین، مجلس و دولت برای رفع فقر و محرومیت نیازمندان کشورمان استفاده کنیم و دور نیست که بتوانیم از عهده رفع فقر در کشور برآییم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.