همدان - معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با تاکید به اینکه کسانی امروز علیه انقلاب اسلامی سیاه‌نمایی می‌کنند در صورتی که ما توانسته‌ایم ستون دشمن را به لرزه درآوریم، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام سربلند، کامل و قدرتمند است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام سربلند، کامل و قدرتمند است
به گزارش قدس آنلاین ، سردار سالار آبنوش با بیان  به اینکه کسانی امروز علیه انقلاب اسلامی سیاه‌نمایی می‌کنند در صورتی که ما توانسته‌ایم ستون دشمن را به لرزه درآوریم، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام سربلند، کامل و قدرتمند است.  
وی با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و کشور در این سالها پنجه در پنجه دشمن در حال مبارزه است، گفت: باید دید این همه دشمنی استکبار در طول ۴۰ سال حیات انقلاب نشانه ضعف ما بوده یا پیروزی که قطعا نشانه پیروزی بوده است.
 معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)  بیان اینکه ۳۶ سال پیش روز قدس مردم همدان شرایط ویژه‌ای داشتند، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ده‌ها کشور علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کرده و نهایت کینه خود را نسبت به سیاست‌های ضد دینی و انسانی آنها اعلام کردند.
وی با بیان اینکه باید به جوانان یادآوری کنیم که در این ۴۰ سال به چه دستاوردهایی رسیده‌ایم، تأکید کرد: ما با اتکا به خداوند متعال و وحدت کلمه و مشی مقاومت از توطئه‌های دشمن عبور کرده‌ایم.
آبنوش با بیان اینکه دشمن با انواع تحریم‌ها و تهدیدها درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی بود ولی ناکام ماند، گفت: دشمن با تحمیل جنگ هشت ساله، همه‌جانبه به نظام و مردم ما حمله‌ور شد و با تحریم وسیع همه درها را به روی ما بست.
وی با اشاره به اعتراف دشمن مبنی بر اینکه ۹۸ کشور ما را به انزوا کشانده بود، افزود: این در حالی است که ما در مقابل این سیاست زورگویی ایستاده‌ایم و سربلند بیرون آمدیم.
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به فتنه‌ سال ۸۸ و ممانعت برای ورود علم و تکنولوژی به کشور، از اعمال جنگ نیابتی با داعش، تکفیری و النصره ملعون و محاصره اقتصادی و علمی دشمن سخن به میان آورد و ادامه داد: یکی از این موارد برای از بین بردن کشور کافی بود اما ملت ایران توانست در مقابل این توطئه‌ها نیز با قدرت بایستد.
وی با بیان اینکه نمی‌دانم چرا عده‌ای با این همه مقاومت و پیروزی و عنایت خداوند باز سستی دارند و می ترسند؟ افزود: چرا توکل عده‌ای سست شده و به دشمن تکیه می‌کنند؟ مگر نه این است که هرگاه به دشمن اعتماد شد ضربه خوردیم.
آبنوش خطاب به مغرضان گفت: ما فرمانده عزیز خود سردار همدانی را برای پیشرفت ملت بزرگ ایران تقدیم کردیم؛ به ما اتهام نزنید که نمی‌گذارید پیشرفت کنیم!!
وی هدف از توطئه‌های دشمن را پیشگیری از انقلاب‌ در دیگر کشورهای اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن می‌خواست شکست‌های جبهه استکبار را جبران کنند اما هر بار ورود کردند پیروزی از آن ما بود و ما با تاریخ زنده روبرو هستیم.
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه ما در بطن حوادث رشد کرده‌ایم و دشمن امروز با وجود عدم میل باطنی ما را پذیرفته است، تأکید کرد: بدانید هرجا مقاومت نشان داده‌ایم پیروز بوده‌ایم.
وی گفت: ای کسانی که به هر شکل مسئولیت نظام به دست شماست بدانید هرجا ضعیف عمل کرده‌اید با مشکل مواجه شده‌ایم، چرا بعد از ۴۰ سال راهی را می‌روید که بزرگان می‌گویند بیراهه است؟
* توان و اقتدار امروز کشور خاری بر چشم دشمنان است
آبنوش با اشاره به اینکه اگر ایثار مادران نبود که فرزندان خود را به جبهه‌ها بفرستند آیا شرایط ما اینطور بود که دشمن ما را به رسمیت بشناسند؟، افزود: آن زمان بازرگان دنبال تسلیم ایران بود و هنوز هم کسانی هستند که می‌گویند تسلیم شوید اما هرگاه با مقاومت ایستادیم پیروز شده‌ایم.
وی با بیان اینکه امروز یک کشور زرهی هستیم و حمله دشمن باعث شده یگان‌های پیچیده را برای مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان طراحی کنیم، گفت: قبلاً موشک نداشتیم اما امروز یک کشور مقتدر موشکی هستیم.
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه تهدید دشمن باعث شد با مقاومت به اوج اقتدار برسیم، افزود: امروز رادارهای سه‌بعدی، پهبادها و ماهواره‌هایی داریم که توسط فرزندان این مملکت ساخته شده است.
وی با بیان اینکه توان و اقتدار امروز کشور خاری بر چشم دشمنان است که در سایه مدیریت قوی به دست آمده است، تصریح کرد: چهار عامل اساس قدرت کشور است که ما همه آنها را با هم داریم که اولین و مهمترین آن وجود رهبری مقتدر است.
آبنوش با بیان اینکه رهبر آزاده ، شجاع، مدیر و مدبر ما منطق قرآن کریم را سرلوحه کار خود قرار داده و در سایه آن هر روز پیروزی و اقتدار نصیب ما می‌شود، افزود: توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی مولفه بعدی است که با وجود گذشت ۴۰ سال تغییر نکرده و با تاسی از اهل بیت(ع) در حرکت هستیم.
وی با بیان اینکه این میزان هجمه فرهنگی که علیه کشور ما اعمال شده، در هیچ جایی نبوده و نیست اما می‌توانیم بر آن غلبه کنیم و توانایی آن را داریم، افزود: یادمان نرود هرجا مقاومت کرده‌ایم پیروز شده‌ایم و هرجا ضعف نشان دادیم با مشکل مواجه شدیم.
*مردان پاکدست در جبهه اقتصادی کار را به دست بگیرند
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه دشمن به توانمندی ما پی برده و پشتیبانی ما را از نظام کشف کرده است، گفت: اگر امروز سختی، تحریم و مشکلات وجود دارد انصاف به خرج دهید و واقعیت را ببینید، ضمن اینکه این همه سختی به خاطر مقاومت در برابر دشمن و پیروی از اهل بیت(ع) است.
وی گفت: نبرد اقتصادی تهدید امروز دشمن است اما آیا در این چند ساله رشد نکرده‌ایم؟ با کمال تاسف می‌گوییم بیرق جبهه اقتصادی در دست عده‌ای نامحرم است در حالی که باید در دست سرداران اقتصادی باشد و این دلتنگی ماست.
آبنوش با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر رفتار مردم ایران با حاکمیت است؛ افزود: در این شرایط باید مردان پاکدست در قرارگاه جبهه اقتصادی کار را به دست بگیرند، نه افرادی با دستمال‌های کثیف که به لطف خداوند از این مرز نیز عبور خواهیم کرد.
منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.