قدس آنلاین:مدیر بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان امید پوشش کامل بیماران سرطان مثانه را انجام می‌دهد به نحوی که بیماران استان نیز جهت درمان بیماری خود به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند.

کلیه بیماران سرطان مثانه در بیمارستان امید مشهد درمان می شوند


 به گزارش  قدس آنلاین؛ حسن خدا پرست افزود: اتاق عمل این مرکز درمانی تمامی اعمال را پوشش می‌دهد؛ اما کاستی‌هایی با توجه به رشد جراحی‌ها به شکل لاپاراسکوپی وجود دارد.

وی گفت: بیمارستان امید تنها مرکزی است؛ که جی پی اس غدد لنفاوی (نویگیتور) را در اختیار داشته که با استفاده از فناوری، می‌توان تنها غدد لنفاوی که درگیر سلول‌های سرطانی شده اند را برداشت؛ که خدمت بسیار خوبی برای وضعیت سلامت بیمار بعد از عمل جراحی به شمار می‌رود.

مدیر بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این مرکز درمانی ۱۰۰ تخت بستری مصوب فعال است و با هماهنگی معاونت درمان مجوز افزایش تعداد تخت‌های ICU از چهار تخت به شش تخت نیز دریافت شده است.

خدا پرست گفت: در بیمارستان امید چهار بخش بستری (آنکولوژی مردان و زنان، جراحی مردان و زنان) غیر از ICU وجود دارد که در سال گذشته موفق به افزایش تعداد تخت‌های بخش آنکولوژی مردان از ۲۳ تخت به ۳۲ تخت شده ایم و فرصت خوبی جهت ایجاد اتاق ایزوله در بیمارستان فراهم شد

وی افزود: در این بیمارستان تمامی درمان‌های بیماری سرطان علی رغم کمی و کاستی‌ها در حال انجام است و علاوه براین انجام اعمال جراحی اورژانسی نیز جهت استفاده از تمامی ظرفیت بیمارستان انجام می‌شود.

مدیر بیمارستان امید مشهد گفت: در بیمارستان امید شیمی درمانی بیماران به صورت بستری و سرپایی به شکل کامل انجام می‌شود و امیدوارم برای ارائه هر چه بهتر خدمات رادیوتراپی برخی مشکلات موجود در دستگاه‌های این مرکز درمانی به زودی رفع شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ خداپرست افزود: یکی از چالش‌های موجود درهر مرکزی برای دستگاه‌های شتاب دهنده ساخت بونکر بوستر است که کار آسانی نیست و زمان بر می‌باشد. باتوجه به شرایط بیمارستان امید باید دستگاه شتاب دهنده کوچک برای این مرکز تهیه شود.

وی گفت: در قسمت رادیوتراپی نیازمند داشتن دستگاه سی تی سی سیمیلاتور هستیم که علیرغم تلاش‌های انجام شده موفق به خریداری آن نشده ایم؛ در شرایط فعلی بیمارانی که باید سی تی سیمیلاتور شوند به بیمارستان امام رضا (ع) یا مرکز رضا (ع) اعزام می‌شوند؛ که در صورت تامین این دستگاه می‌توان این خدمات را در مرکز به بیماران ارائه داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.