تیم ملی والیبال ایران هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال را با پیروزی مقتدرانه مقابل تیم چین آغاز کرد.

ایران ۳ - چین صفر/ تیم ملی والیبال ایران هفته سوم را با برد آغاز کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال از ساعت ۱۶ امروز جمعه در روسیه به مصاف چین رفت و توانست این حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست بدهد. پیش از شروع این مسابقه، مربیان تیم ایران با مربیان تیم چین درگیری هایی داشتند. در حالی که بازیکنان ایران تا پایان اتمام تمرین چین پشت در سالن نشسته بودند، چینی ها موقع تمرین تیم ملی ایران سالن را ترک نکردند تا مربیان دو تیم دچار درگیری لفظی شوند.

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۹
ست اول این دیدار که از ساعت ۱۶ به وقت تهران آغاز شده است، با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران به پایان رسید. ایران در این ست از تیم چین پیش افتاد و دو وقت استراحت را به نفع خود تمام کرد. برتری شاگردان کولاکوویچ تا پایان ادامه یافت تا چینی ها که اشتباهات فردی هم داشتند، بازنده ست اول باشند. 

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰
در ست دوم ایران با سه امتیاز از چین پیش افتاد و این اختلاف امتیاز را به تدریج بیشتر و بیشتر کرد و هر دو وقت استراحت را به نفع خود تمام کرد. پاس های بی نقص سعید معروف یکی از دلایل موفقیت ایران در این ست بود تا ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی برسد. البته زمانی که ایران با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ از چین پیش بود، کولاکوویچ تصمیم به استفاده از بازیکنان جوان تیمش گرفت که این مسئله به از دست دادن ۴ امتیاز پیاپی برای ایران شد. 

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۵
در ست سوم تیم چین متفاوت ظاهر شد و حتی با نتیجه ۳ بر صفر از ایران پیش افتاد اما ملی پوشان کشورمان به تدریج بر بازی حاکم شدند و کار را به تساوی ۶ - ۶ رساندند. در ادامه شاگردان کولاکوویچ توانستند از چین جلو افتند و با اختلاف امتیاز، بازی را به پایان برسانند. در نهایت این ست با نتیجه / به پایان رسید. 

برنامه بازی های ایران در هفته سوم
ایران – برزیل، شنبه ۱۹ خرداد، ساعت ۱۶
ایران – روسیه، یکشنبه ۲۰ خرداد، ساعت ۱۸:۳۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.