قزوین_ رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از غرق شدن پدر و فرزند در کانال آب در این استان خبر داد.

جان دادن یک پدر و پسر در کانال آب

پیمان نامدار در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: نیروهای امدادی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین صبح امروز در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند و تمهیدات ویژه ای برای این روز درنظرگرفته شده بود؛ استقرار یک اتوبوس آمبولانس، دو موتور آمبولانس و سه آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی نمونه از اقدامات بود.

وی افزود: در ساعت های صبح امروز گزارش هایی مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری و غرق شدن دو نفر در کانال آب به مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین اعلام شد که با اعلام این گزارش ها، نیروهای اورژانس در محل های حادثه حضور یافتند.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین بیان کرد: در ساعت ۹:۲۵ امروز گزارشی از غرق شدگی ۲ در اتوبان قزوین_ تهران٬ لاین جنوبی٬ بعد از نیروگاه شهید رجایی٬ جنب کانال به این مرکز ارائه شد که در این حادثه، ۲ نفر ( یک پدر ۴۴ ساله  و یک کودک و فرزند ۶ ساله) در کانال فرعی روستای فالیزان و یک نفر هم مصدوم می شوند.

نامدار عنوان کرد: دو دستگاه آمبولانس از محل کدهای اورژانس کاسپین و ناصرآباد به محل حادثه اعزام شده و مصدوم توسط این دستگاه به بیمارستان رجایی منتقل شد.

وی مطرح کرد: در حادثه دیگری هم که در ساعت ۰۵:۱۱ بامداد امروز به مرکز گزارش شد، یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو در ۵ کیلومتر بعد از آوج به سمت ماه نیسان برخورد کرده و ۶ مصدوم را بر جای گذاشت.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین یادآور شد: با وقوع این تصادف، سه دستگاه آمبولانس از آوج، رزن و هلال احمر به محل اعزام شد و به بیمارستان رزن منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.