رشت_ کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، مظلومیت ملت مسلمان فلسطین را در مسیر بازگشت به سرزمین مادری‌شان فریاد زدند.

همراهی کارکنان و اعضای کانون گیلان با کودکان فلسطینی 

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، روزجهانی قدس امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته شاهد حضور پُرشور مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی حمایت از ملت ستمدیده فلسطین بود.
به همین مناسبت کارکنان ستادی، مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به منظور پاس‌داشت از میراث ماندگار امام خمینی (ره) و هم‌گام با ملت‌های آزاده جهان، با فریاد آزادی‌خواهی مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان فلسطینی همراه شدند.
بنابراین گزارش، شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس و هم‌چنین برپایی کارگاه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در مسیر راهپیمایی این روز، گوشه‌ای از همبستگی همیشگی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی کانون استان گیلان را با کودکان و نوجوانان فلسطینی به تصویرکشید.
درهمین حال حضور کارکنان ستادی، مربیان و اعضای مراکز شهرستان رشت نیز در اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و حامیانش جلوه‌ای دیگر داشت و دراین میان ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون با عنوان«همراه با کودکان فلسطین» پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها شد.
برپایه این گزارش، چهره‌آرایی کودکان و نوجوان، برگزاری کارگاه‌های، خوشنویسی، نقاشی، ادبی معرفی وقایع، ازجمله فعالیت‌های این ایستگاه بود و درپایان نیز مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دیگر راهپیمایان روزجهانی قدس درحمایت از ملت مظلوم فلسطین همراه‌شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.