قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

امام جمعه و استاندار قزوین از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم همیشه در صحنه استان قزوین 

بار دیگر حضور حماسی و انقلابی شما در راهپیمایی روز قدس همراه و همگام با خروش ملت بزرگ ایران و سایر مسلمانان در اقصی نقاط جهان، در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شد؛ فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما لرزه بر پیکره ضعیف و رو به زوال رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی انداخت و آن را بیش از پیش بی جان کرد.

پیام حضور و عدالت‌خواهی شما و فریاد رسای بیزاری از استکبار و اعلام نفرت عمومی از رژیم اشغالگر قدس، به گوش سردمداران این رژیم کودک‌کش و آمریکای جهان‌خوار رسید و تحقق وعده الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره داد و اقتدار مسلمانان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفان جهان به رخ اشغالگران و حامیان آنها کشید.

اینجانبان مراتب سپاس و تشکر خویش را از حضور آحاد شما مردم شریف استان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی و اجرای این راهپیمایی بزرگ خصوصاً نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزاریم.

امید است تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و در پیروی از معظم له تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بوده و مشمول دعای خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) شویم.

عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین
عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.