کرج- رئیس اتحادیه پوشاک کرج گفت: با همکاری استانداری و اداره صنعت معدن و تجارت برای فروشندگانی که به صورت ۱۰۰ درصدی پوشاک ایرانی عرضه کنند امتیازات ویژه در نظر گرفته شده است.

اختصاص امتیاز ویژه برای عرضه کنندگان پوشاک ایرانی

اسماعیل صدیق در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در سال جدید طرح تشویق فروشندگان پوشاک ایرانی با جدیت بیشتر در حال پیگیری بوده و استقبال کم نظیری را از سوی فروشندگان و مردم به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: با همکاری ادارات مربوطه مقرر شده تا در صورت وجود اجناس صد درصد ایرانی در بازار پوشاک برای آن دسته از اصناف در امور اداری تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با اشاره به سهم پوشاک خارجی در بازار گفت: بدون شک همانطور که در سطح شهر مشاهده می شود اجناس خارجی سهم بسیاری را در بازار پوشاک به خود اختصاص داده است.

صدیق ادامه داد: سلیقه مردم نشان دهنده آن است که به پوشاک ایرانی نیز تمایل دارند چرا که عمدتا از کیفیت و طراحی زیبایی برخوردار هستند.

وی از فروش البسه ایرانی با نشان خارجی خبر داد و گفت: بسیاری از تولیدکنندگان داخلی به دلیل مشکلات نشان سازی و عدم اعتماد مردم به نشان ایرانی ناچار به فروش اجناس خود با برند خارجی هستند.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با بیان این که آینده درخشانی در انتظار بازار پوشاک داخلی خواهد بود گفت: در صورت ادامه همکاری ادارات مربوطه برای طرح تشویق عرضه کنندگان پوشاک ایرانی پیش بینی می شود که در سال های آینده رونق بیشتری را در بازار داخلی شاهد باشیم.

صدیق تصریح کرد: با عرضه پوشاک ایرانی رقابت بین تولیدکنندگان افزایش می یابد و بدون شک مردم نیز در صورت وجود کیفیت از البسه ایرانی حمایت خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به عمده ترین تخلفات بازار پوشاک در کرج گفت: بیشترین شکایات در خصوص عدم درج قیمت و ارائه فاکتور بوده که همواره در این راستا با اصناف متخلف برخورد قانونی لازم انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.