معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از پذیرش ۵ رشته جدید در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در این دانشگاه خبر داد.

پذیرش ۵ رشته جدید در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، محمد قربانزاده عنوان کرد: رشته‌های «مهندسی کامپیوتر و معماری سیستم‌های کامپیوتری» و «آسیب شناسی ورزش و حرکات اصلاحی» در گروه تربیت بدنی از رشته‌های احیا شده این دانشگاه است که در سال تحصیلی جدید پس از گذشت چندین سال‌، مجدد احیا شده و در دو دانشگاه پردیس رضوان و اسرار در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه سامانه «hes» سامانه‌ای است که درخواست رشته‌های جدید دانشگاه‌ها از طریق آن صورت می‌گیرد، ابراز کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به دلیل اینکه از شرایط درخواست رشته جدید برخوردار بوده، در این سامانه درخواست رشته داده و با این درخواست موافقت شده است.

قربانزاده با بیان اینکه این سه رشته ویژه مقطع کارشناسی ارشد است، افزود: یکی از این رشته‌ها در گروه مدیریت با عنوان «مدیریت کسب و کار با گرایش مالی» است که در هر دو پردیس به صورت مجزا ویژه خواهران و برادران تدریس می‌شود.

وی اضافه کرد: در گروه برق نیز دو رشته جدید برای سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ پذیرش خواهیم داشت که «مخابرات امن و رمز نگاری» و «مهندسی افزاره‌های میکرونانو الکترونیک» در رشته‌های فنی و مهندسی از عناوین این رشته‌هاست.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، خاطرنشان کرد: در رشته «مهندسی کامپیوتر و معماری سیستم های کامپیوتری» که به صورت مجازی تدریس می‌شود، ۳۰ نفر خانم و ۳۰ نفر آقا و در سایر رشته‌های نام برده ۱۵ نفر خانم و ۱۵ نفر آقا پذیرش می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.