قزوین_ فرمانده انتظامی آبیک از وقوع یک فقره قتل مهندس ۵۰ ساله یک واحد مرغداری و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

 قتل مهندس ۵۰ ساله با اسلحه شکاری در آبیک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ مجید حسنوند در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر تیراندازی یک کارگر در یک واحد مرغداری بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

️ وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد کارگر مرغداری پس از شلیگ گلوله با تفنگ شکاری به سمت مهندس ۵۰ ساله واحد مرغداری متواری شده و بلافاصله فرد مضروب که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود جهت مداوا به مرکز درمانی اعزام شد. 

 فرمانده انتظامی شهرستان آبیک افزود: مأموران ضارب را بعد از شناسایی در یک اقدام غافلگیرانه در خانه های سازمانی واحد مرغداری که قصد فرار داشت دستگیر و اسلحه را که در منزل اقوام پنهان کرده بود کشف کردند. 

 سرهنگ حسنوند اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به تیراندازی به سمت مهندس ۵۰ ساله اعتراف و انگیزه خود را عصبانیت به خاطر توهین و فحاشی مهندس شرکت به پدرش در بین کارگران واحد مرغداری اعلام کرد.

 وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، یادآور شد: مضروب به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.