اهواز_ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در خوزستان برای مهار ریزگردها به کاشت نهال در ۴ هزار هکتار از مناطق بحرانی کانون ریزگردها اقدام کرده‌ایم.

کاشت نهال در ۴ هزار هکتار از مناطق بحرانی کانون ریزگردها در خوزستان توسط سپاه

به گزارش قدس آنلاین، سردارسرتیپ حسن شاهوارپور  درباره اقدامات سپاه خوزستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار داشت: سپاه خوزستان در بحث اسکان اضطراری و موقت برای زلزله‌زدگان کرمانشاه اقداماتی انجام داد که در این زمینه می‌توان به استقرار ۳۷۰ کانکس در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد.

وی به اقدامات سپاه در زمینه رسیدگی به بیش از ۱۲ روستای زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و افزود: همچنین اکنون نیز در حال ساخت  ۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی هستیم که بزودی تکمیل و تحویل داده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه درباره اقدامات سپاه دربحث مهار ریزگردها در استان خوزستان و با اشاره به فعالیت کانون ریزگردها در جنوب اهواز بیان کرد: در دو سال اخیر به کاشت نهال در کانون ریزگردها به وسعت ۴ هزار هکتار اقدام شده که بخشی از آنها سبز و بخشی دیگر در حال آبیاری و نگهداری است تا  آن منطقه بحرانی ریزگرد محیا شود و در ادامه برای کشاورزی و دامداری مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.