قدس انلاین : معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت : شورای شهر مشهد ظرفیتی است که می تواند طرف مشاوره قرار گیرد و در حل مشکلات استان کمک و یاری نماید.

باید از ظرفیت شورای شهر مشهد در حل مشکلات استان استفاده شود

محمد رحیم نوروزیان در دیدار اعضای شورای شهر مشهد افزود :  مشهد بیش از 52 درصد جمعیت استان را دارد و علیرغم اینکه در حاشیه شهر مشهد قدم های بسیار خوبی برداشته شده است اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده است که با انسجام و اتحاد می توان این مشکلات را از سر راه برداشت.

وی تصریح کرد: در فضای رقابتی انتخابات، مردم مشهد مشارکت حداکثری داشتند و انتخاب مردم نشان داد که فضای شهر مشهد نیاز به تغییر دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از موفقیت های شورای شهر مشهد مصوبات اولویت دار، ضروری و بجا می باشد و عملکرد شورا نشان داد که انتخاب مردم، انتخاب خوب و درستی بوده است.

نوروزیان گفت: شورای شهر مشهد ظرفیتی است که می تواند طرف مشاوره قرار گیرد و در حل مشکلات استان کمک و یاری نماید.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده و آگاهانه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس از مناسبت های ملی و مذهبی است و حضور پرشور مردم نشان داد که مردم بدون توجه به جناح بندی های سیاسی فقط برای قدس و مردم فلسطین به میدان می آیند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: البته باید برنامه ریزان توجه بیشتری نمایند که در این مناسبت های ملی و عمومی، جناح ها و جریانات سیاسی سوء استفاده نکنند و از تریبون های عمومی اهداف جناحی خود را دنبال نکنند زیرا موجب حضور کم رنگ مردم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.