۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
کد خبر: 604548

قدس انلاین : دو نفر از گردانندگان مراکز غیر قانونی تتو در مشهد ، توسط ماموران پلیس امنیت استان دستگیر شدند .

نقش زندان بر سرنوشت تتو کاران مشهدی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ " ایرج شریفی " سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت : در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت ، کانالی  در شبکه های اجتماعی مبادرت به تبلیغ آموزش تتو و خالکوبی بدن بصورت غیر مجاز و جذب کاربران در فضای مجازی می نمود که با توجه به رواج این موضوع در سطح شهر ، مراتب در دستور قرار قرار گرفت .

وی افزود : ماموران  پس از چند روز  کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات و رصد شبکه های اجتماعی ، ضمن اطمینان از صحت موضوع ،  با هماهنگی مقام قضایی ، اقدام به شناسایی آدرس متهمان در یکی از مناطق مشهد کردند  .
وی تصریح کرد : در تحقیقات ماموران در این زمینه مشخص شد دو نفر خانم و آقا با تبلیغ خالکوبی در شبکه های اجتماعی و با دریافت مبالغ هنگفتی اقدام به این عمل می نمایند که سرانجام دو نفر در این رابطه توسط پلیس امنیت عمومی استان دستگیر و به بزه ارتکابی خود معترف شدند .
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی با عنوان اینکه خالکوبی و تتو عملی کاملا غیر بهداشتی بوده و هرگونه فعالیت در این زمینه جرم محسوب می شود ، از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه مراکز ، مراتب را به تلفن 110 منعکس کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.