بندرعباس ـ مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان در زمینه گسترش و توسعه راه های همکاری و مشارکت در انجام امور خیریه و خداپسندانه با محمد زاده مسئول شیرخوارگاه الزهرا گفت و گو کرد.

بازدید مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان از شیرخوارگاه الزهرا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛  مهدی جهان نجاتی مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در حرکتی خیرخواهانه و معنوی از مجموعه شیرخوارگاه الزهرا بازدید کرد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ضمن حضور در جمع کودکان ایتام  اظهار داشت:مایه افتخار و مباهات بانک کشاورزی است که در امور خیریه پیشقدم باشد و بتواند سهم هر چند کوچکی در امر رسیدگی و تکریم از کودکان ایتام را برعهده داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فراهم کردن امکاناتی نظیر افتتاح حساب برای کودکان با مشارکت و همکاری امور شعب و استفاده از سایر ظرفیت های موجود در این بانک در جهت رفاه حال و حمایت از کودکان ایتام تاکید کرد .

در ادامه این بازدید معصومه محمد زاده مسئول شیرخوارگاه الزهرا ضمن بیان اقدامات و خدمات مورد ارائه در این مرکز ،جهان نجاتی را با گوشه ای از فعالیتهای این مرکز آشنا کرد و از همکاری های مادی و معنوی مدیریت بانک کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

 مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان گفت: باید برای بهره مندی و کسب فضیلت های برتر این ماه عظیم تلاش کنیم و گوی سبقت را از دیگران بربائیم و همواره و تحت هر شرایطی قدردان نعمات خداوند سبحان به ویژه نعمت سلامتی باشیم .

وی ارائه خدمات به ایتام و نیازمندان را افتخاری بزرگ برای مدیریت و کارکنان بانک کشاورزی دانست و گفت: حمایتهای اقشار مختلف جامعه از محرومان و ایتام باید به صورت یک فرهنگ مورد توجه قرار گیرد.

 شایان ذکر است در ادامه این بازدید مهدی جهان نجاتی از بخش های مختلف مرکز شیرخوارگاه بازدید کرد و با کودکان این مجموعه دیدار و هدایایی به رسم یادبود به کودکان ایتام مرکز شیرخوارگاه اهدا نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.