بندرعباس ـ رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان ضمن دیدار با خانواده شهید خلیل تختی نژاد، یاد و خاطره دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان را گرامی داشتند.

شهدا رمز عزتمندی ایران اسلامی هستند /تداوم راه شهدا وظیفه خطیر مردم و مسئولین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید خلیل تختی نژاد اظهار داشت: درک اهداف و تداوم راه شهدا وظیفه خطیر مردم و مسئولین است.

وی با تأکید بر این مطلب که شهدا رمز عزتمندی ایران اسلامی می باشند و به تمامی مردم ایران تعلق دارند بر ضرورت پاسداری از اهداف و آرمان های شهدای انقلاب اسلامی به عنوان رسالتی همگانی تأکید کرد و گفت: همه ما رهرو راه پرصلابت شهید خلیل تختی نژاد هستیم و خوشا به سعادت شهدایی که خاضعانه برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) از قافله عشق جا نماندند و با چشم پوشی از تعلقات دنیوی در مسیر روشن دلدادگی گام برداشتند و به همگان درس فداکاری آموختند .

شایان ذکر است: در جریان این دیدار  پدر شهید خلیل تختی نژاد ضمن خوشامدگویی به رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان به تشریح ابعاد شخصیت و بیان خاطراتی از این شهید مدافع حرم پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.