سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نگاه مرموزی به خبرنگاران کرد و حرفش را خورد و مسیر صحبت را به جای دیگر کشاند.

قولی که در چشمان کی‌روش نهفته است/ آیا باید منتظر یک اتفاق غافلگیرکننده بود؟

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از روسیه، کارلوس کی روش که با تفکراتش می تواند امید اول ایران برای کسب نتایج آبرومند در جام جهانی باشد، در گفتگوی روز شنبه اش با خبرنگاران واکنش های متفاوتی به ابهامات ترکیب تیم ملی داشت.  

وی که در دوره گذشته جام جهانی نیز هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و برابر نیجریه و آرژانیتن هم نمره قبولی گرفت، امیدوار است که این بار برابر حریفان اروپایی و آفریقایی این نتایج را تکرار کند.  

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به پرسش خبرنگار قدس آنلاین که از او در مورد داشتن سورپرایز برای حریفان مطرح شد واکنش متفاوتی داشت. او ابتدا قصد داشت حرف دلش را بزند اما با لحظاتی مکث مسیر صحبت ها را عوض کرد.  

خبرنگارانی که با فاصله نزدیکی به کی روش ایستاده بودند تا حرف های او را یادداشت کنند به خوبی متوجه تغییرات چهره او در واکنش به این سوال شدند و مشخص بود او فکرهایی در سر دارد تا سوررپرایز دیگری برای حریفان داشته باشد.  

کی روش البته تاکید کرد که سورپرایز اصلی تیمش این است که او شناخت خوبی از حریفان دارد و می داند آنها چکار می کنند اما حریفان نمی دانند تیم ملی ایران چه کرده است.  

با این اظهار نظر باید دید که آیا کی روش یک غافلگیری دیگر برای حریفان خواهد داشت یا خیر. اما به نظر می رسد او در ترکیب تیم ملی ایران به دنبال تغییراتی است که بتواند با آنها برابر حریفان نتایج قابل قبولی کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.